اخبار
کد خبر : 2144 ۱۳۹۵/۰۲/۰۵   

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان

تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل بهزیستی استان به منظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی منعقد شد.

به گزارش نای قلم، صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره استانی نوجوان سالم و با حضور فریدون سیدمصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان، تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی امضا شد.

فریدون سیدمصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این زمینه اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت های فی مابین در راستای ارتقاء سلامت جسمی، روحی – روانی دانش آموزان، کارکنان و اولیا منعقد شد.

مدیرکل بهزیستی استان هم گفت: اجرای طرح مهارت های مقابله با رفتارهای پرخطر در دانش آموزان، برپایی نمایشگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، اجرای برنامه های پیشگیری از معلولیت، اجرای برنامه های پیشگیری از تنبلی چشم و اختلالات بینایی، اجرای برنامه های آموزشی–فرهنگی در میان بزرگسالان کم سواد، ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان، توسعه برنامه آموزش مهارت های زندگی و فرزندپروری از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.

سعید فریور، با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه های کمیته فرهنگی پیشگیری شروای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: توسعه برنامه آموزش مهارت های زندگی ویژه پیش دبستان  و همکاری مشترک در زمینه برگزاری آموزش تربیت مربی برای برنامه آموزش پیش از ازدواج از جمله موضوعات این تفاهمنامه به شمار می رود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم اظهار داشت: با توجه به اینکه این دوره نیز اهمیت شایان توجهی در زندگی آینده و بزرگسالی فرد دارد و بسیاری از انتخاب ها و تصمیم ها در این دوران انجام می‌شوند، پیشگیری از بروز مشکلات و درمان آنها به توجه و تاکید فراوانی نیاز دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا