Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2134 ۱۳۹۵/۰۲/۰۴   

انعقاد تفاهمنامه همکاری مابین بهزیستی و معاونت اجتماعی دادگستری استان

آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی رو به رشد است

تفاهمنامه همکاری بهزیستی با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی منعقد شد.

به گزارش نای قلم؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه امروز سیر صعودی آسیب های اجتماعی می طلبد تا هم افزایی و مشارکت بین بخشی مصمم تر از همیشه پای کار بیاید، گفت: بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی و حمایتی در مقوله کاهش آسیب های اجتماعی بیش از پیش نیازمند مشارکت ارگان هایی چون دادگستری است.

سعید فریور با تشریح آخرین وضعیت استان در آسیب هایی چون طلاق و اعتیاد تصریح کرد: تجربه و علم اثبات کرده با توجه به فراگیری موضوع و نیز درجه اهمیت آن هم افرایی و مشارکت بین دستگاه های اجرایی می تواند در متوقف ساختن رشد آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به نتایج مطلوب حاصل شده تفاهمنامه با دادگستری استان، افزود: مشارکت مناسب طرفین در طراحی و تدوین مداخلات مرتبط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اولویت دار، توسعه و تعمیم برنامه مشاوره پیش از ازدواج و مداخلات تخصصی پیش از طلاق و خشونت و مشارکت در طراحی و استقرار الگوهای نوین درمان و کاهش آسیب اعتیاد از جمله محورهای فعالیتی این تفاهمنامه به شمار می رود.

فریور گفت: بهزیستی با بهره گیری از ظرفیت های مطلوب انسانی و سخت افزاری آماده هر گونه همکاری با ارگان های دخیل در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری های مطلوب بهزیستی با این نهاد اظهار کرد: فراوانی پرونده های موجود در دستگاه قضا بیانگر رشد آسیب های اجتماعی است و راهکار کنترل این پروسه زیانبار همکاری بین بخشی و مشارکت مردمی است.

پرویز علیزاده گفت: ظرفیت های خوبی در دستگاه های اجرایی وجود دارد که با هم فکری و توجه نکردن به پاره ای از ملاحظات می توان مانع رشد سریع آسیب های اجتماعی شد.

در ادامه این مراسم معاونت های تخصصی بهزیستی به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا