اخبار
کد خبر : 2131 ۱۳۹۵/۰۲/۰۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف سواري ماکسيما با 208 کيلومتر سرعت

رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري ماکسيما كه با سرعت غير مجاز 208 کيلومتر در حركت بود خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ عباس فرماني با اعلام اين خبر، افزود: روز گذشته تيم كنترل سرعت پليس راه "اروميه" هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور "اروميه _ مهاباد" يک دستگاه سواري ماکسيما كه با سرعت 208 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز "حرکات نمايشي و سرعت و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

دستگيري سارق حرفه اي خودروهاي پرايد با 52 فقره سرقت

فرمانده انتظامي اروميه از دستگيري سارق حرفه اي خودروهاي پرايد و محتويات آن با 52 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين صمدپور در گفت و گویی اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودروي پرايد و محتويات آن در شهرستان اروميه ، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. 

 وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند يک نفر سارق زن را شناسايي کنند که در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد، متهم مذکور از سارقان حرفه اي و سابقه دار است. 

 اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، وي را تحت نظر قرار دادند و شب گذشته حين سرقت خودرو، او را دستگير کردند. 

صمدپور تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به 35 فقره سرقت خودروي پرايد و 17 فقره سرقت محتويات خودرو در شهرستان اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامي شهرستان اروميه در پايان خاطرنشان كرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شد.

دو نفر سارق حرفه ای در ارومیه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو نفر سارق حرفه ای در شهرستان ارومیه دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: در پی چندین فقره سرق از منزل در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: در استعلام انجام گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و دارای سابقه سرقت هستند.

غنی زاده گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را به صورت نامحسوس در نظر گرفته و شب گذشته در حین سرقت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: متهمان به 30 فقره سرقت طلا و وجه نقد از منازل در این شهرستان اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: ارزش اموال مسروقه که این سارقان انجام داده بودند، بیش از چهار میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا