Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2130 ۱۳۹۵/۰۲/۰۴   

جاده ابریشم یکی از قوی ترین برندهای جهان است

مدیر برنامه های جاده ابریشم گفت: جاده ابریشم به عنوان یکی از قوی ترین برندهای جهان است اما متاسفانه برای بازاریابی کارآمد با استانداردها فاصله بسیار دارد.

به گزارش نای قلم، آلا پروسو آلا امروز در ششمین نشست برنامه راه ابریشم اظهار کرد: نام تجاری جاده ابریشم روز به روز در حال گسترش است، که به موازات آن روند توسعه کشورهای این مسیر نیز با شتاب بیشتری تحقق می یابد.

وی جاده ابریشم را میراث فرهنگی بین المللی عنوان و بر تعمیق پیوند کشورهای واقع در مسیر جاده ابریشم و تاکید کرد.

مدیر برنامه های جاده ابریشم بر اولویت برنامه‌های سازمان جهانی جهانگردی اشاره کرد و افزود: جاده ابریشم می تواند فصل جدیدی در مناسبات اقتصادی، تجاری و بازرگانی سیاسی و فرهنگی بین کشورهای واقع در این جاده ابریشم رقم زند از این رو گسترش ارتباطات هوایی و زمینی بین کشورهای واقع در این مسیر می تواند این روند را تسهیل بخشد.

وی اظهار کرد: این شرایط خود مستلزم تدوین راهبردهای موثر در حوزه‌های طراحی و برنامه ریزی گردشگری، توسعه و همچنین بازاریابی و تبلیغات در سطوح محلی، منطقه ای و بین المللی است.
مدیر برنامه های جاده ابریشم با بیان اینکه تلاش دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی رایزنی با مسئولان دولتی کشورهای جاده ابریشم مبنی بر ارائه تسهیلات صدور ویزا برای گردشگران است، تصریح کرد: همچنین مقرر شده است تا همه امکانات برای ایجاد تسهیلات برای توسعه ارتباطات هوایی در این مسیر به‌کار گرفته شود که در میان شرکت‌های هوایی فعال در مسیر جاده ابریشم ترکیش ایرلاین در زمینه گسترش ارتباطات هوایی در کشورهای این مسیر بسیار موفق عمل کرده است.

مدير اجرايي سازمان جهاني جهانگردي نیز در این مراسم گفت: جاده ابريشم مسيري است كه از نظر مقياس و اهميت تنها براي تبادل كالا در نظر گرفته نمي شده و مسيري براي تبادل دين، فرهنگ، ايده، فكر و تكنولوژي بوده است.

زولتان سوموگي افزود: بدیهی است با توسعه راه ابریشم، تمام شهرها و روستاهای مسیر از یک نوع بینش جدید در عرصه فرهنگی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بی تردید توسعه گردشگری پایدار در مناطق عبوری راه ابریشم منجر به اثرات مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی می شود، اظهار کرد: تحقق چنین آرمانی بی شک زمینه‌های بسیار مناسبی را برای انتفاع کشورهای مسیر جاده فراهم خواهد آورد و به نزدیکی مناسبات سیاسی، اقتصادی و همچنین تعاملات سازنده فرهنگی ملت‌ها خواهد انجامید.

شایان ذکر است دبیرکل سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد، در پیامی ویدیویی جاده ابریشم را یکی از برجسته ترین دستاوردهای تاریخ بشر برشمرد و از ایران به عنوان یکی از مراکز اصلی تجارت و تبادل فرهنگی این جاده نام برد.

طالب رایفایی در این پیام اظهار امیداواری کرد، نشست ارومیه در بهبود وضعیت صدور ویزا و گسترش بازاریابی مشترک موثر واقع شود.

ششمين نشست راه ابريشم با حضور نمايندگان 33 كشور عضو برنامه راه ابريشم از سوم تا ششم ارديبهشت ماه سال جاري در هتل پنج ستاره آنا اروميه برگزار مي شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا