Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2110 ۱۳۹۵/۰۲/۰۱   

مسیرهای سی و یكمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام شد

 مسیرهای ششگانه سی و یكمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایرن- آذربایجان از سوی مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش نای قلم، سی و یكمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در مسیریكهزار و پنج كیلومتر در شش مرحله بین استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 162.4 كیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 كیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت 139.9 كیلومتر برگزار خواهد شد.

دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت 198.2 ركاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسكی سهند را به مسافت 180.7 طی كنند.

مرحله نهایی و ششم این تورنمنت روز 29 اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مركز تجاری لاله پارك به مسافت 114 كیلومتر برگزار خواهد شد.

اروین كیست ماكر از كشور هلند به عنوان كمیسر ارشد و اوله اولسن از كشور دانمارك به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یكمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده اند. 

پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، نماینده آذربایجان غربی و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تیم های داخلی شرکت کننده و تیم هایی از اتریش، آلمان، چین، کویت، مالزی، هلند، چین تایپه، ژاپن، آمریکا، قزاقستان، استرالیا و تیم های ملی: هنک کنگ، مغولستان و سوریه تیم های خارجی شرکت کننده در این تور می باشند. 

اختتامیه مرحله اول تور ساعت 13.50 ظهر روز جمعه 24 اردیبهشت در پارک الغدیر ارومیه و مراسم استارت مرحله دوم نیز ساعت 10 صبح روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از مقابل استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا