Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2107 ۱۳۹۵/۰۲/۰۱   

باند قاچاق هروئین در ارومیه متلاشی شد

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي اعلام كرد: 244 كيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين که از شرق کشور وارد شده بود در اروميه كشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارش های مردمی مبني بر اينكه قاچاقچیان قصد ترانزیت مواد مخدر را از اين شهرستان به كشورهاي خارجي را دارند، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي با هماهنگي مقامات قضايي، قاچاقچيان را در حين حمل 244 كيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين دستگير كردند.
به گفته فرمانده انتظامي اروميه، ماموران توانستند در اين ارتباط سه دستگاه خودرو را توقيف و سه نفر از اعضاي اصلي شبكه قاچاق و يك نفر از اعضاي اصلي تبعه خارجي را دستگير كنند.
وي اظهار كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي به منظور سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه همچنین از کشف و ضبط 33 هزار نخ سیگار، 17 فقره سرقت محتویات خودرو، 35 فقره سرقت خودروی پراید در فروردین ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی در فروردین ماه امسال سرقت‌های مهم 13 درصد و سرقت‌های خرد هم 19 درصد کاهش داشت و در مجموع 16 درصد کاهش سرقت را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه کل سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان ارومیه 19 درصد کاهش یافته است، از کاهش 18 درصدی سرقت‌های مهم، 20 درصدی سرقت‌های خرد، 50 درصدی سرقت مسلحانه، 75 درصدی آدم‌ربائی و کاهش 17 درصدی وقوع قتل خبر داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا