اخبار
کد خبر : 2102 ۱۳۹۵/۰۱/۳۱   

اولویت های شركت توزيع نيروي برق استان اعلام شد

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي، اولویت های شركت توزيع نيروي برق را تشریح کرد.

به گزارش نای قلم، اكبر حسن بگلو در گفت و گویی اظهار کرد: قصد داريم در سال جاري تلفات شبكه هاي توزيع استان را به زير ۱۰ درصد كاهش دهيم .

وی افزود: تلفات شبكه هاي توزيع برق كشور سالانه ۲ هزار و ۷۵۰ ميليارد تومان به اقتصاد صنعت برق و معادل سه برابر آن در بعد كلان اقتصادي كشور آسيب وارد مي كند .

حسن بگلو با اعلام اينكه به ازاء هر يك درصد ۲۵۰ ميليارد تومان خسارت به صنعت برق كشور وارد مي شود، افزود: با توجه به نامگذاري سال ۹۵ به « اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» و با عنايت فرمايشات مقام معظم رهبري و مقام عالي وزارت نيرو، قصد داريم در سالجاري تلفات شبكه هاي توزيع استان را به زير ۱۰ درصد كاهش دهيم كه در اين راستا در بخش فني نسبت به اصلاح معماري شبكه و استفاده از تجهيزاتي با راندمان بهتر و در بخش غير فني نيز جلوگيري از استفاده غيرمجاز از برق، رفع اشكالات كنتور و ... اقدام می شود .

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي افزود: صنعت برق در عرصه كنوني اقتصاد جهان از جايگاهي بسيار مهم برخوردار است‌ و ما بايد پيش از هر چيز به اهميت فعاليت خود در پيشرفت اقتصادي جامعه واقف باشيم و بدانيم كه تلاش هاي ما، افزون بر رفع نيازهاي مردم، مولفه‌اي تاثيرگذار در مختصات تعالي اقتصادي كشور است. از اين رو، انتظاري كه از كاركنان ساعي خانواده بزرگ شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي مي‌رود، اين است كه كوشاتر و با انگيزه‌تر از قبل در صدد انجام مسئوليت‌هاي خود باشند و بدانند كه ماموريت‌هاي بزرگ به سرانجام نخواهد رسيد مگر با عزم جمعي و تلاش گروهي در مسيري كه ايمان به هدف آن، فصل مشترك همه اعضاي تيم باشد.

حسن بگلو ادامه داد: شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي همواره در حوزه ارائه خدمات به مردم، در زمره سرآمدان شركت هاي خدمات رسان استان بوده كه اميد مي رود از اين پس نيز با اتكال به خداوند متعال با بهره‌گيري از الگوهاي نوين مديريتي و در سايه ارج نهادن به تجارب ارزشمند صاحب‌نظران، در ايفاي نقش شايسته در صنعت برق كشور كوشا و جزء سرآمدان شركت هاي توزيع باشيم .

وی در ادامه عناوين برنامه هاي عملياتي شركت توزيع نيروي برق استان را به شرح زير اعلام و ابراز اميدواري کرد با برنامه ريزي اصولي در جهت مصرف برق و مديريت بار شبكه برق تابستاني بدون خاموشي در پيش رو داشته باشيم .

حسن بگلو افزايش قابليت اطمينان و كاهش انرژي هاي توزيع نشده و خاموشي هاي خواسته و ناخواسته با استقرار اكيپ هاي خط گرم و توسعه آن و تعميرات شبكه با تكنولوژي جديد و خط گرم و تغذيه موقت، استانداردسازي روشنايي معابر و كاهش مصرف انرژي در روشنايي همزمان با گسترش تامين روشنايي در تمام نقاط شهري و روستايي، كاهش مدت زمان انتظار نصب متقاضيان از شبكه هاي موجود تا ۷۲ ساعت بعد از واريز هزينه، كاهش مدت زمان انتظار نصب انشعاب متقاضيان نيازمند ايجاد شبكه تا يك ماه با برون سپاري واقعي و جلب رضايت متقاضيان برق جديد، افزايش خدمات الكترونيكي و خدمات مكانيزه جهت عدم حضور متقاضيان و مشتركين در اداره با رويكرد مشتري مداري با راه اندازي شبكه هاي نرم افزاري قابل دسترس از طريق اينترنت، توسعه فناوري هاي جديد و استفاده از تجهيزات جديد در شبكه هاي توزيع و توجه به استاندارد و دستورالعمل هاي توانير و وزارت نيرو و حركت بر اساس آن به منظور حصول كارايي و بهره وري هر چه بيشتر از منابع موجود را از جمله برنامه هاي عملياتي شركت توزيع نيروي برق استان آذربايجان غربي در سال جاری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تعامل و جلب مشاركت مصرف كنندگان و مشتركين برق در جهت مديريت مصرف برق و بهينه سازي مصرف، برنامه ريزي مدون و مطالعات شبكه به منظور تهيه طرح جامع استان به تفكيك ناحيه در استان، اجراي طرح GIS در تمام شهرهاي استان در مدت زمان ۲ ساله، برنامه ريزي جهت ايجاد فرهنگ و بسترهاي الكترونيكي جهت وصول مطالبات و كاهش هزينه وصول مطالبات و درآمدهاي شركت و استفاده از روش هاي نوين مديريتي در طراحي شبكه ها و استفاده از نرم افزار و تكنولوژي هاي جديد مطالعاتي و كاهش هزينه و زمان ارائه طرح همانند كارت ارزيابي متوازن و بهبود مستمر و مهندسي ارزش و هزينه يابي بر مبناي هدف را از دیگر برنامه های اولویت دار است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا