اخبار
کد خبر : 2092 ۱۳۹۵/۰۱/۳۰   

15 کتابخانه محله ای در ارومیه احداث شده است

مدير روابط عمومي  و امور بين الملل شهرداري اروميه  گفت:  در سه سال اخير در شهر ارومیه 15 کتابخانه محله ای احداث شده است .

به گزارش نای قلم ناصر ركاب در گفت و گویی اظهار کرد: علاوه بر احداث 15 کتابخانه محله ای به مساحت 12 هزار و 500 مترمربع چهار باب کتابخانه محلات نيز در دست  اجرا است .

وي افزود: همچنين با احداث 15 باب فرهنگسرای محله و ساخت فرهنگسرای قرآن و عترت 12 هزار و 500 مترمربع به فضای فرهنگی در سطح شهر اضافه شده كه در مقایسه با 30 سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب 50 برابر افزايش رشد را نشان مي دهد.

ركاب با اشاره به افق 1404 شهر اروميه، تاکید کرد: يكي از آيتم هاي افق 1404 شهر اروميه تبديل شهر اروميه به يك شهر فرهنگي است كه شهرداري اروميه براي تحقق اين مهم  از سه سال گذشته تا تاكنون برنامه هاي  فرهنگي زيادي را  به همراه توسعه  زير ساخت براي آن در دست اجرا دارد .

وي ادامه داد: شهرداری اروميه در سال های92 و 93 و 9 ماهه سال 94 بیش از 286  برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر در راستای ایجاد نشاط، برنامه های ملی و مذهبی، ترویج فرهنگ شهادت اجرا  كرده است، كه طی سه سال اخیر در مقایسه با  34 سال بعد از پیروزی از انقلاب اسلامی 5.9 برابر برنامه فرهنگی اجرا و عملیاتی شده است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اروميه با اشاره به نصب پیام ائمه و بزرگان و تصاویر شهدا در سردرب های زیرگذرها و روگذرها، عنوان كرد: تاكنون  80 تمثال مقام معظم رهبری در سطح شهر نيز نصب شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا