اخبار
کد خبر : 2086 ۱۳۹۵/۰۱/۳۰   

سهم دستگاه هاي اجرايي در ايمني راه ها ارزیابی می شود

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي بر ارزيابي سهم دستگاه هاي مسئول در عرصه ايمني راه ها تاكيد كرد.

به گزارش نای قلم، تقي كهوريان در جلسه كميسيون ايمني راه ها اظهار کرد: مجموعه برنامه ها و اقدامات به تفكيك سازمان ها در مبحث ايمني راه ها تهيه شود و به صورت مستند در جلسات آینده كميسيون ايمني راه ها گزارش شود.

وی با بيان اينكه افزايش ايمني راه ها قطعا رضايت مندي مردم را به همراه خواهد داشت، افزود: لازم است گزارش نظارت و ارزيابي بر مجموعه اقدامات انجام شده در عرصه ايمني راه هاي استان ارائه شود.

اصلاح شيب شيرواني 20 كيلومتر از جاده هاي آذربايجان غربي

مديركل راه و شهرسازي آذربایجان غربی هم گفت: شيب شيرواني 20 كيلومتر از جاده هاي آذربايجان غربي در راستاي افزايش ايمني سفرهاي جاده اي و جلوگيري از پرت شدن وسايط نقليه اصلاح و آرام سازي مي شود.

داريوش نصر طرح آرام سازي شيب شيرواني در برخي از جاده هاي استان كه به علت كمبود منابع مالي يا اجراي عمليات راهداري زمستاني نمي توان گاردريل گذاري كرد، در 20 كيلومتر از محورهاي استان اجرا مي شود.

وی با بيان اينكه اصلاح شيب تعداي از ترانشه ها را در برنامه هاي اجرايي گنجانده شده، افزود: مطالعات طرح ايمن سازي سه راهي قره ضياالدين و سه راهي خوي- ايواوغلي در شمال استان آغاز شده است.

نصر تصريح كرد: اصلاح و حذف نقاط پرحادثه را با حداقل منابع مالي و استفاده بهينه از امكانات و منابع اين اداره كل در حال اجراست.

وی با اشاره به اينكه 70 درصد ماشين آلات سنگين اداره كل راه و شهرسازي استان فعال است، اظهار كرد: عمليات خط كشي در جاده هاي شمال و جنوب استان با تعمير و بازسازي دو دستگاه ماشين آلات كه در انبار متروكه بود، در روزهاي آینده اجرا می شود.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خواستار مشاركت حداكثري رسانه ملي در ترويج فرهنگ ايمني شد.

نصر خاطرنشان كرد: افزايش ايمني جاده هاي آذربايجان غربي از مهمترين وظايف اين اداره كل است و براي تحقق اين امر به طور جدي كار مي كنيم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا