اخبار
کد خبر : 2073 ۱۳۹۵/۰۱/۲۹   

ارتش جمهوري اسلامي يك ارتش مكتبي است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: امروز ارتش جمهوري اسلامي يك ارتش مكتبي و در خدمت اسلام بوده است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سيدمهدي قريشي امروز در آيين رژه نيرهاي مسلح كه در اروميه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشي است كه در مقابل كلام الله مجيد رژه مي رود چون ارتش خداست.

وی تصریح کرد توانمندي امروز نيروهاي مسلح و ارتش ايران در حدي است كه بسياري از كشورهاي منطقه براي حفظ و حراست از مرزها و مقابله با دشمنان خود انتظار كمك از سوي نيروهاي مسلح ما را دارند.

قریشی اضافه کرد: ما افتخار مي كنيم كه ايران اسلامي داراي نيروي مسلح قوي، پرتوان تحت زعامت و فرماندهي رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

ارتش مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه ارتش جمهوري اسلامي در شمالغرب كشور نيز در اين مراسم گفت: ارتش برای مردم و برای دفاع از آنان همیشه خود را در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و با داشتن نیروهای متخصص و توانمند سلاح‌ها و تجهیزات نظامی را تولید می‌کند.

امير سرتيب دوم حشمت الله ملكيان اضافه کرد: امروز قدرت موشك هاي دور برد ما خواب را براي دشمنان انقلاب اسلامي و رژيم صهيونيستي آشفته كرده است.

وی تصریح کرد: ارتش همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است و از روزهای آغازین انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) بیعت کرده و تاکنون نیز در دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

ملکیان تصریح کرد: امروز نيروهاي مسلح ما با تمام قدرت و توان و تبعيت از ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي آمادگي كامل دارد تا از كيان اسلامي دفاع كند.

وي اضافه كرد: نيروهاي مسلح آمادگي كامل دارد تا هر دستي را به سمت كشور ما دراز شود، قطع كند.

در پايان اين مراسم نيروهاي مسلح آذربايجان غربي از مقابل كلام الله مجيد رژه رفتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا