اخبار
کد خبر : 2065 ۱۳۹۵/۰۱/۲۸   

آمار جمعیت کیفری کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی تک رقمی شد

رئیس کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی گفت: آمار موجودی کانون اصلاح و تربیت تا پایان سال ۹۴ و در آغاز سال ۹۵با کاهش میانگین ۷۵ درصدی تک رقمی شده است.

به گزارش نای قلم، یوسف کربلایی در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای نیل به اهداف متعالی سازمان زندان های کشور، تاکیدات رئیس سازمان و مدیر کل زندان های استان مبنی بر تلاش در راستای کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی در زندان ها، جمعیت کیفری کانون اصلاح و تربیت اذربایجان غربی تک رقمی شد.

او افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران دلسوز و متعهد این مرکز و در راستای تحقق اهداف کلان سازمان و اجرای منویات رئیس سازمان و تاکیدات مدیر کل زندان های استان و مساعدت دادستان مرکز استان، آمار موجودی کانون اصلاح و تربیت تا پایان سال ۹۴ و در آغاز سال ۹۵ با کاهش میانگین ۷۵درصدی  تک رقمی شده است.

کربلایی همچنین با تشکر ویژه از شکات  و خانواده آنان، اذعان داشت: بخش عمده منجر به آزادی مددجویان از کانون مربوط است به گذشت شکات که این خیرین نیک سیرت با سعه صدر پس از گفت و گو ودعوت آنان به مذاکرات حضوری در محل کانون اعلام رضایت کرده اند، بنا به اظهارات رئیس کانون اصلاح و تربیت آمار کنونی این مرکز به شش نفر رسیده است که در نوع خود این تقلیل آما در این مرکز بی نظیر است.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا