اخبار
کد خبر : 2063 ۱۳۹۵/۰۱/۲۸   

آذربایجان غربی می تواند بهترین صادرکننده برق باشد

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي گفت: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت استراتژیک و ظرفیتی که دارد می تواند بهترین صادرکننده برق به کشورهای خارجی باشد.

به گزارش نای قلم، تقي كهوريان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت ها، ارتباط مستقیم با صنعت برق داشته و یکی از ارکان توسعه، انرژی الکتریکی است لذا نياز است كه در صنعت برق استان فعاليت هاي بيشتري صورت گيرد چون تمام پروژه ها و بخش هاي توسعه اي با اين صنعت عجين شده است.

وی با تاکید به اینکه خدمات صنعت برق همواره رو به رشد و در حال توسعه بوده و به صورت پایدار به مردم ارائه می شود، تصریح کرد: نتایج این فعالیت ها در کاهش میزان خاموشی و تلفات برق در استان نسبت به سال های گذشته نمود دارد.

کهوریان با بیان اینکه ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تولید برق در این استان امیدوار کننده است، اضافه كرد: سرمايه گذاري براي توليد يك هزار مگاوات برق در جنوب اين استان مطالعه شده است و اميدواريم تا پايان سال جاري اجراي طرح آن آغاز شود.

معاون امور عمراني استاندار بر کاهش تلفات برق در استان تاکید و تصریح کرد: تلفات برق از امتیازهای منفی شبکه‌های توزیع است و ضروریست روش های مختلف و برنامه ریزی های اساسی در راستای به حداقل رساندن آن ارائه و اجرا شود که این کاهش تلفات در صنعت برق یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سیاست اقتصاد مقاومتی نیز محسوب می شود.

کهوریان با بیان اینکه صنعت آب و برق، شریان حیاتی جامعه و از اساسی ترین مایحتاج عمومی مردم است و زندگی کردن بدون آب و برق، مختل می شود گفت: مردم باید از خدمات سازمان های خدمت رسان احساس آرامش کنند.

وی سپس توصیه کرد: داشتن برنامه، استمرار در برنامه‌ریزی و جدیت در اجرای برنامه‌ها باید در مدیریت جدید این سازمان لحاظ و با مدیریت صحیح گام‌‌های صحیحی در زمینه اقتصاد مقاومتی براشته شود.

در این مراسم از خدمات مدیرعامل سابق شرکت برق آذربایجان غربی تقدیر و اکبر حسن بگلو به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا