اخبار
کد خبر : 2051 ۱۳۹۵/۰۱/۲۵   

مسابقات كبدي جوانان آسيا در اروميه آغاز شد

چهارمين دوره مسابقات كبدي قهرماني مردان و زنان جوانان آسيا روز چهارشنبه به ميزباني اروميه آغاز شد.

به گزارش نای قلم، اين مسابقات با حضور شش تيم پاكستان، عراق، ايران، هندوستان، سريلانكا و افغانستان در بخش بانوان و پنج تيم تركمنستان، عراق، ايران، هندوستان و سريلانكا در بخش مردان از امروز در اروميه آغاز شده است.

محمدرضا مقصودلو نايب رئيس و محمد سرور دبير كل كنفدراسيون آسيا، عبدالله چمن گلي مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان غرب و نمايندگان فدراسيون ها و تيم هاي شركت كننده از نزديك نظاره گر اين مسابقات هستند.

هشت داور خارجي از كشورهاي پاكستان، بنگلادش، سريلانكا، تركمنستان و عراق و 14 داور ايراني امر قضاوت اين رقابتها را بر عهده دارند.

تيم مردان كشورهاي افغانستان و پاكستان به علت مشكل رواديد و تيم هاي مردان و زنان تايلند به علت بيماري (سكته ناگهاني) رئيس فدراسيون اين كشور نتوانسته اند به كشور ايران و شهر اروميه سفر كنند.

مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا عصر امروز در سالن 6هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات حسن سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با ابراز خرسندی از میزبانی ارومیه گفت: برگزاری چنین مسابقاتی ضمن گسترش این رشته ورزشی در آسیا باعث دوستی و مروت بین دولت ها و مردم میشود.

وی افزود: به نمایندگی از فدراسیون کبدی آسیا آرزوی موفقیت برای برگزارکنندگان رشته ورزشی کبدی را کرده و امید گسترش آن در قاره پهناور هستیم.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم در مراسم افتتاحیه گفت: امیدواریم برگزاری مسابقات آسیایی فرصتی را برای جوانان فراهم آورد که به سمت ورزش روند چون مسئولان آینده کشورها همان جوانان امروزی هستند.

در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی جوانان آسیا از قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و یدالله کارگرپیشه پیشکسوت والیبال ارومیه و ایران تجلیل شد.

چهارمين دوره مسابقات كبدي جوانان آسيا با حضور هفت كشور آسيايي در قالب پنج تيم مردان و شش تيم بانوان طي روزهاي 25 تا 28 فروردين ماه به صورت جداگانه در سالن شش هزار نفري غدير و سه هزار نفري شهيدان آهن دوست اروميه برگزار مي شود.

علي شاهي و سينا حسيني دو كبدي كار ملي پوش استان آذربايجان غربي به همراه نواب تازه قلعه به عنوان مربي در معيت تيم ملي جوانان حضور دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا