اخبار
کد خبر : 2050 ۱۳۹۵/۰۱/۲۵   

20 شهرک صنعتی از گاز طبیعی بهره مند هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: 20 شهرک صنعتی آذربایجان غربی از گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان در گفت و گوی خبری اظهار کرد: برخورداری از این انر‍ژی پاک سهم بسزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی استان دارد.

وی افزود: یک هزار و 200 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در آذربایجان غربی در سال 94 انجام شده است که در مقایسه با سال 93 سه برابر رشد داشته است.

صادقیان اضافه کرد: از این میزان 960 کیلومتر آن مربوط به شبکه گذاری روستایی و 240 کیلومتر آن در بخش شهری و صنعتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای استان در سطح گسترده ای در حال انجام است، اظهار کرد: همچنین به 74 روستای آذربایجان غربی گازرسانی شده است و عملیات گاز رسانی به  346 روستا نیز در حال اجرا است.

صادقیان به عملیات گازرسانی در شهرهای استان نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع 42 شهر استان، 34 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به سه شهر مرگن، میرآباد، سیلوانا و خطوط انتقال دو شهر سرو و اواجیق نیز در حال اجراست .

وی ادامه داد: گازرسانی به شهر زرآباد، قطورو خلیفان نیز در دست مطالعه است و پس از اتمام مطالعات عملیات گازرسانی به این سه شهر نیز آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: 17 هزار انشعاب نصب شده که با احتساب این تعداد انشعاب، انشعابات به بیش از 346 هزار انشعاب بالغ شده است.

صادقیان به میزان پذیرش اشتراک در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: در سال 94 بیش از 45 هزار اشتراک جدید پذیرش شده و میزان مشترکان گاز طبیعی استان به 767 هزار اشتراک رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 99 درصد خانوار شهری این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا