اخبار
کد خبر : 2049 ۱۳۹۵/۰۱/۲۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف البسه قاچاق میلیاردی در ارومیه

 رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از کشف البسه قاچاق  در ارومیه خبرداد.

سرهنگ "سامان غنی زاده " در گفت و گویی گفت: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراری امنیت و ثبات بازار و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق توسط افراد سودجو در سطح شهرستان " ارومیه "، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکی سری اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بررسی قرار گرفت؛ در بازرسی از محل جمعا تعداد یک هزار و 20 البسه قاچاق در مارک های مختلف کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه 1 میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: استمرار برخورد قاطعانه با قاچاق کالا و تامین امنیت فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی در سال جاری از اولویت های کاری نیروی انتظامی است.

دستگیری سارقان حرفه ای خودروهای پراید در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارقان حرفه ای خودروهای پراید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت دستگیر کردند.

صمدپور با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز یک دستگاه مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد در این راستا چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

خودروي حامل 22 تن برنج قاچاق توقيف شد

فرمانده انتظامي سلماس از توقيف خودروي حامل 22 تن برنج قاچاق به ارزش يک ميليارد و 400 ميليون ريال خبرداد.

سرهنگ حسين رمزي در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران حين گشت زني در محور سلماس به اروميه يک دستگاه تريلر کشنده را به ظن حمل کالاي قاچاق توقيف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسي از تريلر توقيفي، 22 تن برنج قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهاي مکشوفه، يک ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد شده است.

رمزي تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

يك كيلو و 200 گرم مواد مخدر در سلماس كشف و ضبط شد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان سلماس گفت: از اول فروردين ماه طي دو عمليات جداگانه پليسي يك كيلو و 200 گرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سروان مسلم شكاري در جلسه شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس افزود: اين ميزان مواد مخدر در چند روز گذشته در قالب دو عمليات جداگانه از يك شبكه توزيع مواد مخدر در سطح اين شهرستان كشف شده و در همين ارتباط تاكنون 34 نفر نيز دستگير شده اند.

وي با اعلام اينكه از متهمان پنج دستگاه خودرو نيز توقيف شده است، بيان كرد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي انجام مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.

مسعود حاجي عليلو فرماندار شهرستان سلماس هم در اين جلسه با قدرداني از همراهي و همكاري مردم اين شهرستان با نيروهاي انتظامي در شناسايي قاچاقيچان موادمخدر اضافه كرد: براي پيشگيري و مقابله با گسترش پديده شوم اعتياد لازم است كه اقشار مختلف مردم در شناسايي قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر با نيروي انتظامي همكاري داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا