اخبار
کد خبر : 2046 ۱۳۹۵/۰۱/۲۵   

پرونده مسکن مهر در آذربایجان غربی امسال مختومه می شود

تلاش ها و پیگیری های دولت در دو سال اخیر بیانگر آن است که تکمیل پروژه های مسکن مهر به عنوان موضوع اولویت دار با جدیت در استان آذربایجان غربی دنبال می شود.

به گزارش نای قلم، پروژه های مسکن مهر در مناطق مختلف در دولت دهم آغاز شد که گذشته از ایرادات وارده به نحوه اجرای آن و مکان یابی صورت گرفته برای اجرای پروژه ها، در زمینه تامین زیرساخت های آن از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، مراکز آموزشی و درمانی هر یک پرونده ای قطور از دولت قبل برای دولت یازدهم به ارث باقی مانده است.

علاوه بر این با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها، ناکافی بودن سهم آورده متقاضیان مسکن مهر و کمبود نقدینگی و در یک کلام مشکلات عمیق اعتباری در این سال ها، تعهد دولت به خدمت رسانی مطلوب به مردم باعث شد نه تنها به گواهی آمارها تکمیل این پروژه ها متوقف نشدند بلکه مسئولان بارها اعلام کرده اند که خود را متعهد به تکمیل پروژه های مسکن مهر می دانند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگاران از مختومه شدن پرونده مسکن مهر در سال جاری خبر می دهد و می گوید: پروژه مساکن مهر در 14 شهرستان تا خرداد و شهريورماه به اتمام می رسد و در سه شهرستان تلاش می شود تا پايان امسال به بهره برداری برسند.

داريوش نصر سپس تشریح می کند تا شب عید هفت هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح بود که دو هزار واحد افتتاح شد و پنج هزار واحد در شرف افتتاح است.

به گفته وی در کل استان آذربایجان غربی 52 هزار واحد مسکن مهر احداث مي شود كه از اين تعداد 41 هزار واحد آن در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر احداث و 11 هزار واحد نيز در شهرهاي زير 25 هزار نفر احداث مي شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی یادآور می شود از 41 هزار واحد احداثي در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، 24 هزار و 500 واحد و از 11 هزار واحد احداثي زير 25 هزار نفر نيز 10 هزار واحد افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه جلسات شورای مسکن استان و شهرستان ها به صورت ماهانه و منظم با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان برگزار می شود، تصریح می کند: در جلسات شورای مسکن شهرستان ها مشکلات واحدهای مساکن مهر احصا و در شورای مسکن استان با حضور مقام عالی استان بررسی و نسبت به رفع آنها راهکارهای لازم پیشنهاد می شود.

نصر با اشاره به تعامل خوب دستگاه های خدمات رسان اظهار امیدواری کرد با همراهی اداره کل تعاون استان و حمایت از شرکت های تعاونی پرونده پروژه مسکن مهر در استان تا پایان امسال مختومه شود.

هم اکنون بسیاری از خانه به دوش های استان امید دارند تا ماجرای مسکن مهر و خانه های تحویل داده نشده هر چه زودتر حل شود تا آنان نیز در زیر سقف خانه های خود فردا را بسازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا