اخبار
کد خبر : 2043 ۱۳۹۵/۰۱/۲۴   

آرزوي ديرينه مردم آذربايجان غربي تحقق یافت

برقراري سيستم روشنايي پل درياچه اروميه

برقراري سيستم روشنايي پل درياچه اروميه؛ يكي از آرزوهاي چندين ساله مردم آذربايجان غربي است كه روشنايي ورودي اين پل راه اندازي شد.

به گزارش نای قلم، مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در ديدار با استاندار آذربايجان غربي گفت: اجراي طرح راه اندازي سيستم روشنايي پل درياچه اروميه و محور شهيد كلانتري يك كار تيمي و مشترك بين چند دستگاه اجرايي است كه امسال توانستيم روشنايي ورودي اين پل در طول سفرهاي نوروزي را راه اندازي كنيم.

داريوش نصر با تاكيد بر اينكه پيگير جدي جذب اعتبار ملي جهت راه اندازي سيستم روشنايي جاده اروميه- شهيد كلانتري به عنوان يكي از جاده هاي ترانزيتي و پرتردد استان هستيم، افزود: طرح تعمير و نگهداري سيستم روشنايي جاده هاي شمال استان اجرا شده است.

وي از اجراي طرح تعمير و نگهداري سيستم روشنايي جاده هاي جنوب استان در ماه هاي آتي خبر داد و گفت: در صورت هماهنگي و مكاتبات اداري با وزارت نيرو و ابلاغ دستورالعمل هاي لازم به شركت توزيع نيرو برق استان مي توانيم تردد امن و استاندارد در محور هاي مه گير را فراهم سازيم.

استاندار آذربايجان غربي در جمع مدير كل راه و شهرسازي استان و اعضاي شوراي حمل و نقل بر اقدام و عمل در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي در بخش حمل و نقل استان تاكيد كرد و گفت: برنامه هاي بخش صنعت و حمل در زمانبندي مشخص اجرا شده و بايد زمينه ورود فناوري هاي نوين به اين عرصه فراهم شود.

قربانعلی سعادت همچنین بر ایمن سازی محور شهید کلانتری از سمت استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: روند استانداردسازی محور شهیدکلانتری در محدوده راه های آذربایجان غربی بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

سعادت دراین دیدار با قدردانی ازاقدامات مجموعه شورای حمل ونقل استان دراجرای موفق طرح نوروزی گفت: خوشبختانه امسال باوجود روند افزایشی تعداد مسافران و وسایل نقلیه ورودی به آذربایجان غربی کاهش تلفات ناشی ازسوانح رانندگی راشاهد بودیم که قابل تقدیراست.

وی ادامه داد: توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در ناوگان عمومی مسافربری، انجام کارهای فرهنگی درحوزه ایمنی، افزایش نظارت های جادهای وتشدید کنترل تردد محورهای ارتباطی در دستیابی به این موفقیت تاثیربسزایی داشته است که امیدوارم این روند استمرارداشته باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا