Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2037 ۱۳۹۵/۰۱/۲۶   

انتخابات را با بی طرفی برگزار می کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: انتخابات را با حساسیت ویژه و بی طرفی کامل برگزار می کنیم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در همایش آموزشی و توجیهی فرمانداران و بخشداران استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ویژه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور فرمانداران و بخشداران استان‎های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نتیجه انتخابات در دور اول، برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان کار سختی داریم و بایستی با حساسیت ویژه و بی طرفی کامل این انتخابات را برگزار کنیم.

وی افزود: مجموعه وزارت کشور با درایت و بی طرفی کامل موجبات برگزاری انتخابات با شور و نشاط سیاسی وصف ناپذیری در جامعه را رقم زد.

سعادت با اشاره این که این دوره از انتخابات از ویژگی های خاصی برخوردار بود، گفت: مجموعه وزارت کشور با رفتارهای عالمانه و بی طرفی کامل نسبت به جریان های سیاسی شرکت کننده در انتخابات توانست آرامش و نشاط بسیار خوبی را در کل کشور ایجاد کند.

وی افزود: وزارت کشور در این دور از انتخابات از مواضع خود در برگزاری انتخابات تمام قد دفاع کرد و نیز با سیاست گذاری، برنامه ریزی های صحیح و تعامل بسیار خوب با شورای نگهبان تنش های به وجود آمده را برطرف کرد و موجب شد تا آرامش و نشاط سیاسی خاصی جامعه را فرا گیرد.

مقام عالی استان با اشاره به شرایط خاصی که آذربایجان غربی در برگزاری این انتخابات نسبت به سایر استان داشت، گفت: در این استان گروه های پان ترکی و پان کردی در برخی از حوزه های انتخابیه انتخابات را تحریم کرده بودند ولی مردم غیور آذربایجان غربی خط و مشی خود را از ضدانقلاب نمی گیرند و به حرف های آنان اعتنا نمی کنند و این یک دستاورد مهم است.

 وی با اشاره به ابطال انتخابات در گذشته به خاطر نرسیدن صندوق های اخذ رأی به شعبه هایی که در مکان های صعب العبور بودند، گفت: علی رغم تمام محدویت ها، نبود اعتبارات کافی و با توجه به شرایط جوی که در برخی نقاط استان شاهد بارش برف بودیم، صندوق های و تعرفه ها به تمام شعبه های اخذ رأی در زمان مقرر ارسال و رأی گیری در آنجا انجام شد. انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا