اخبار
کد خبر : 2031 ۱۳۹۵/۰۱/۲۳   

مردم نشان می دهند طالب اعتدال هستند

عضو مجمع زنان اصلاح طلب‌، گفت: مردم بار دیگر در اردیبهشت‌ماه سال جاری و در جریان مرحله دوم انتخابات مجلس نشان خواهند داد که به دنبال صلح و آرامش بوده و طالب اعتدال هستند.

به گزارش نای قلم، زهرا نوری در گفت و گویی اظهار کرد: مردم در این دوره از انتخابات با رأیشان ثابت خواهند کرد از هرگونه افراطی‌گری و تندروی بیزارند.

وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم بار دیگر دشمنان را ناامید کرده و پاسخ قطعی خود را به افراط‌گرایان خواهند داد.

نوری با اشاره به اینکه لازم است فعالان سیاسی و اجتماعی بار دیگر ضرورت حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات مجلس را به مردم گوشزد کنند، گفت: لازم است فعالان سیاسی و اجتماعی بار دیگر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات را با استفاده از شبکه‌های مجازی و اجتماعی به شهروندان یادآوری کنند تا شاهد شکل‌گیری فضایی رقابتی و پرشور در مرحله دوم انتخابات باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مردم باید بدانند که کشور در دوره گذار قرار دارد و مشکلات اقتصادی در آینده با همکاری و تعامل میان قوا کمتر خواهد شد، اظهار کرد: مردم شرایط اقتصادی نامناسبی دارند اما باید بدانند که کشور در دوره گذار قرار دارد و اگر مجلس دهم نمایندگانی معتدل، دانا و منطقی داشته باشند، شرایط اقتصادی کشور نیز بهتر خواهد شد و از مشکلات معیشتی مردم کاسته می‌شود.

وی افزود: بحث‌های اقتصادی یکی از موضوعاتی است که مجلس دهم قطعاً به آن خواهد پرداخت و با ارائه راه حل‌های مناسبی در این زمینه، راه را برای دولت و پیشبرد برنامه‌هایش هموار خواهد کرد تا هم نرخ تورم به حداقل برسد و هم با ایجاد اشتغال، ریشه بیکاری در کشور خشکانده شده و بتوانیم شاهد رشد و پویای اقتصادی کشور باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه پیگیری خواسته‌های اجتماعی مردم نیز باید در مجلس دهم مورد تأکید قرار گیرد، گفت: توجه به حقوق شهروندی و اجتماعی مردم و پیگیری مطالبات آنها در این زمینه در مجلس دهم باید با تأکیدات ویژه نمایندگان همراه باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا