اخبار
کد خبر : 2018 ۱۳۹۵/۰۱/۲۲   

سقف معافیت مالیاتی در بودجه ۹۵ افزایش یافته است

نماینده مردم بوکان گفت: افزایش سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دولت یکی از ویژگی‌های مهم و مزایای لایحه بودجه سال ۹۵ است.

به گزارش نای قلم، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۵ محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در موافقت با لایحه پیشنهادی دولت گفت: سهم صندوق توسعه ملی در بودجه پیشنهادی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که می‌توان از این منابع در جهت ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، سرمایه در گردش، کمک به صنعت و کشاورزی بهره گرفت.

وی افزود: اوراق قرضه‌ای که فروش نمی‌رفت یکی از نگرانی‌های همیشگی ما بود، اما در لایحه پیشنهادی دولت این اجازه داده شده تا اوراق قرضه به عنوان بدهی دولت به پیمانکاران بخش خصوصی در قالب تسهیلات ارائه شود.

این نماینده مجلس اجازه صدور هفت هزار میلیارد تومان اوراق قرضه به شهرداری‌ها را یکی دیگر از ویژگی‌های لایحه پیشنهادی دولت دانست و گفت: شهرداری‌ها با این اعتبار می‌توانند در جهت عمران شهری و رفاه مردم اقدام کنند.

عثمانی عنوان کرد: در لایحه پیشنهادی دولت اجازه انتشار ۱۰ هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه داده شده که این رقم صرف طرح‌های عمرانی خواهد شد و می‌تواند عامل پیشرفت پروژه‌های عمرانی باقیمانده شود.

وی عنوان کرد: به منظور ارتقای کیفیت مدارس یک درصد از یک دوازدهم اعتبارات هزینه‌ای شرکت‌های دولتی صرف کیفیت مدارس می‌شود.

نماینده مردم بوکان افزایش سقف مالیاتی کارکنان دولت و اجازه فروش سربازی مشمولان غایب بیش از ۸ سال را از دیگر ویژگی‌های قابل توجه لایحه پیشنهادی دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا