Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2003 ۱۳۹۵/۰۱/۱۹   

مدیرعامل دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی معرفی شد

مدیر عامل جدید موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی امروز طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش نای قلم، امروز طی مراسمی که با حضور مسئولان، اساتید و معتمدین استان آذربایجان غربی در محل دفتر مرکزی موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار شد از زحمات محسن رضایی مدیر عامل سابق تجلیل و مهدی کاتب به عنوان مدیر عامل جدید این موسسه برای یک دوره دو ساله معرفی شد.

استاد سید محمد میرقلنج خادم نمونه کشوری قرآن کریم یکی از سخنرانان این مراسم بود.

این استاد برجسته قرآن کریم نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کار فرهنگی توسط جوانان گفت: موسسات قرآنی با توجه به فروتنی و تواضعی که در خود دارند از دیگر موسسات بیشتر می توانند نسبت به عمل به این فرمایشات اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به دو نعمت بزرگ مسلمانان، قرآن و عترت گفت: یک جامعه قرآنی در جهت توسعه فرهنگ قرآن و نمود آن در رفتار و کردار جامعه، نیازمند عزم جدی مسئولین و مردم و بالاخص موسسات قرآنی است.

حسن لاهوتی رئیس هیئت موسس موسسه دارالحافظین قرآن کریم با اشاره به این نکته که جوانان محور اصلی توسعه جامعه هستند گفت: تربیت این قشر مستلزم توجهات ویژه و برنامه ریزی های دقیق است و موسسات قرآنی در این راستا نقش به سزایی را می توانند داشته باشند.

ایشان در ادامه افزود: نماز و ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با دیگران، ارتباط با سایر مخلوقات(مخصوصا ائمه اطهار(ع)) و ارتباط با دوستان و سایر موسسات، باید محوریت اصلی تمام برنامه های مؤسسه باشد.

محسن رضایی مدیر عامل سابق موسسه دارالحافظین قرآن کریم سخنران بعدی بود.

ایشان با تشکر از تمام اساتید و پرسنل موسسه که در این دو سال در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و تربیت نیروهای قرآنی او را یاری نموده بودند تشکر نمود و گفت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را به بنده داد تا سنین جوانی عمرم را در خدمت قرآن کریم بوده و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی قدم بردارم.

وی در ادامه اظهار کرد: تربیت بیش از 1500 نفر قرآن آموز، اجرای برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح استان، اجرای جشنواره زیر سایه خورشید در 11 شهرستان استان و بسیاری از برنامه های دیگر قرآنی و فرهنگی در این دوسال نتیجه ی عنایات خداوند متعال و توجهات ائمه اطهار (ع) و پشتکار نیروی های خدوم این موسسه بود.

مهدی کاتب مدیر عامل جدید موسسه دیگرسخنران این مراسم بود.

مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان گفت: از همه دوستان و اساتید التماس دعا دارم تا اخلاص خود را در مدیریت این موسسه حفظ و تقویت کرده و تمام فعالیت ها بخاطر خدا باشد.

در ادامه این مراسم با اهدای هدایایی از طرف موسسه دارالحافظین قرآن کریم ، صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی و دبیرخانه کانون های مساجد از زحمات محسن رضایی مدیر عامل سابق موسسه تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب مهدی کاتب اهدا گردید.

در پایان این آیین حجت الاسلام و المسلمین بیگی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان ضمن تشکر از محسن رضایی مدیر عامل پیشین موسسه گفت: این موسسه یکی از افتخارات استان می باشد که همواره با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآن سعی در ارتقای سطح دینی و معنوی استان داشته است و در اجرای برنامه های این نهاد ما را یاری نموده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا