Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2002 ۱۳۹۵/۰۱/۱۸   

فوتبال آسیا زیر چرخ‌های تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر حریف ازبکی خود به صدرنشینی خود در آسیا تداوم داد.

به گزارش نای قلم در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم پاختاکور ازبکستان بود که این بازی در پایان با نتیجه دو  بر صفر به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

نیمه اول بازی با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد واین تیم در دقایق نخست با شوت حاتمی و کیانی دروازه تیم مهمان را تهدید کرد. در ادامه بازی کاردوسو بازیکن برزیلی تراکتورسازی با یک ضربه سر می توانست گل برتری تیمش را به ثمر رساند که موفق نبود. شوت راه دور شاهین ثاقبی و ضربه سعید آقایی برای میزبان گلی به همراه نداشت تا نیمه اول بدون گل به اتمام رسد.

نیمه دوم بازی تعویض طلایی امیر قلعه نویی گل تراکتورسازی را به همراه داشت. در این نیمه سروش رفیعی به جای شاهین ثاقبی وارد میدان شد.

در دقیقه 60 بازی پاس عالی سروش رفیعی به سزار برزیلی رسید تا وی با یک بغل پا توپ را وارد دروازه تیم پاختاکور کرده و ورزشگاه را مملو از خوشحالی کند.

در دقیقه 82 سانتر عالی فرزاد حاتمی و ضربه سرضرب سعید آقایی دومین گل تیم تراکتورسازی را به همراه داشت تا میزبان مزد برتری مطلق خود را برابر حریف ازبک گرفته باشد.

در دقیقه 85 تیم تراکتورسازی تبریز فرصت گل سوم را داشت که ضربه بختیار رحمانی با اختلاف اندک به بیرون رفت.

در این بازی تیم پاختاکور حتی یک موقعیت جدی گل هم نداشته و دروازه تیم تراکتورسازی در این بازی با خطر جدی مواجه نشد.

داور وسط این مسابقه یاماموتو یودای بود و یاگی آکان و اوچی شینجی کمک های بودند که هر سه از کشور ژاپن بودند.

داور چهارم هم سید عبدالله عبدالباقی از کشور عمان بود.  داور این بازی اکبرجون اسماعیلااف و  عظیم جون آخمدوف از پاختاکور و آگوستو سزار از تراکتورسازی تبریز را را دادن کارت زرد جریمه کرد. در این بازی 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور داشته و تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، در نهایت این بازی با برتری 2 بر صفر به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسید تا این تیم با 9 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار داشته و در آستانه صعود به مرحله حذفی این رقابت ها قرار گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا