Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2000 ۱۳۹۵/۰۱/۱۸   

نقشه خطرپذیری مدارس آذربایجان غربی تدوین شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نقشه خطر پذیری مدارس استان تدوین و بروز رسانی شده است و در اختیار مراجع ذی ربط قرار خواهد گرفت.

به گزارش نای قلم، ولی حسینی در پنجمین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد استان از اجرای طرح های چهارگانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 926 مدرسه استان در شش ماهه نخست سال تحصیلی جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: تربیت مقدم بر آموزش است و مدارس باید در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نقش موثر خود را ایفا کنند.

به گفته حسینی در سال تحصیلی جاری بر اساس تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر مبلغ 174 میلیون تومان برای امر پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی در مدارس تخصیص یافت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های چهارگانه پیشگیری در مدارس استان گفت: این طرح ها شامل طرح مدارس عاری از خطر، طرح مهارت های مقابله با اعتیاد، طرح مدارس مراقب، طرح مهارت مراقبت از خود است که در شش ماهه نخست سال تحصیلی جاری در 454 مدرسه دولتی و برای 83هزار و 767 نفر دانش آموز برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امسال طرح های چهارگانه پیشگیری در 310 مدرسه غیر دولتی، 111 مدرسه هیات امنایی و 51 مدرسه شاهد استان نیز برگزار شد.

بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بر بروز رسانی مستمر نقشه خطر پذیر استان بر اساس بافت فرهنگی و اجتماعی مدارس در مناطق و شهرهای مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا