اخبار
کد خبر : 1995 ۱۳۹۵/۰۱/۱۸   

افراد آسیب پذیر بدون وثیقه می توانند تسهیلات بانکی دریافت کنند

معاون اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: براساس طرح خرد مالی بیشتر افراد آسیب پذیر و کم درآمد در مناطق محروم شهری و روستایی می توانند بدون ضامن و وثیقه از بانک کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت کنند.

به گزارش نای قلم، زرین تاج علیزادگان در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاون موسسه تاک و مسئولین کلینیک ها و موسسات خیریه برگزار شد، با اشاره به اختصاص 100 گروه خرد مالی جدید به بهزیستی استان اظهار کرد: با توجه به عملکرد مطلوب استان در اجرای طرح خرد مالی در راستای توانمندسازی خانواده های کم درآمد در مناطق روستایی، 100 گروه خرد مالی جدید به استان اختصاص یافت.

وی افزود: طرح خدمات مالی خرد به عنوان طرحی پیشرو با همت سازمان بهزیستی  و موسسه بین المللی تاک به منظور توانمندسازی اقشار کم درآمد اجرایی می شود.

علیزادگان ادامه داد: در حال حاضر 80 گروه خرد مالی در استان فعالیت دارند که همگی بانک پذیر شده اند.

 معاون اجتماعی بهزیستی استان گفت: بر اساس این طرح، افراد تحت پوشش با گذراندن دوره های آموزشی خاص به صورت اجتماع محور می توانند بدون ضامن و وثیقه از بانک کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت کنند.

 علیزادگان خاطرنشان کرد: در این طرح گروه های خودیار، بیشتر متقاضیان آن افراد کم درآمد و آسیب پذیر اقتصادی شامل زنان سرپرست خانوار، دختران جوان تحت پوشش در مناطق محروم شهری و روستایی، جوانان بیکار جویای کار و اقشار کم درآمد هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا