اخبار
کد خبر : 1978 ۱۳۹۵/۰۱/۱۶   

استاندار تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم در نوروز امسال

استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال در ایام نوروز به همت فرماندهان و تلاشگران نیروی انتظامی استان، شاهد ارتقای کیفی خدمات رسانی به مردم و مسافران و سازماندهی مناسب امور در سطح استان بودیم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در جمع فرماندهان قرارگاه انتظامی امام علی(ع) با تجلیل و قدردانی از خدمات و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی در ایام نوروز، اظهار کرد: لازم است با حفظ همدلی و انسجام موجود نسبت به انجام دقیق و هر چه بهتر ماموریت های محوله در سایر ایام سال از جمله تابستان نیز اقدام شود.

وی با بیان اینکه ایمان به خداوند و وجود روحیه ایثارگرانه، ویژگی بارز تلاشگران عرصه نظم و امنیت در نظام مقدس اسلامی است، افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی همواره و در همه حال در صحنه و میدان صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب حاضر هستند و خدمت به مردم را برای خود یک ارزش معنوی می دانند.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال 95 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شده اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و اهتمام آحاد مختلف جامعه و مدیران و مسئولان، بتوانیم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی در کشور و استان گام های اساسی برداریم.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در استان ارائه کرد.

سردار ناصر اصلانی اظهار کرد: 15 هزار و 500 نفر نیرو و بیش از سه هزار دستگاه خودروی سنگین و سبک برای اجرای طرح نوروزی در استان به کار گیری شد تا خدمات مطلوبی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز ارائه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا