اخبار
کد خبر : 1977 ۱۳۹۵/۰۱/۱۶   

ابراز امیدواری برای حل مشکل بیکاری با اجرای اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس نهم گفت: حل مشکل بیکاری و اقتصاد، محور اصلی مشکلات کشور است که امید است با تحقق اقتصاد مقاومتی رفع شود.

به گزارش نای قلم،‌ رسول خضری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خواستار ارائه لایحه مناطق آزاد شد و گفت: معابر مرزی راه معیشت مردم سردشت است که باید بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه معضل بیکاری و مسائل اقتصادی از مهم‌ترین مشکلات مردم است، خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: 90 درصد زندگی اصناف و بازاریان سردشت و پیرانشهر وابسته به معابر مرزی است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: کوله بران، بازاریان و کارگران حوزه انتخابیه منتظر بازگشایی معابر مرزی هستند، همچنین لازم است لایحه مناطق آزاد با اولویت پیرانشهر به مجلس ارائه شود.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: 2 میلیارد تومان خسارت به باغداران و چغندرکاران منطقه وارد شده که خواستار پرداخت مطالبه آن هستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: حق آبه سد‌های پالیزی و سردشت باید پرداخت شود، همچنین افزایش 40 درصدی قیمت زمین‌ها به خاطر ساخت سد ضروری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا