اخبار
کد خبر : 1976 ۱۳۹۵/۰۱/۱۶   

کاهش تلفات مهم ترین برنامه امسال است

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت: رساندن ميزان تلفات به ۱۰ درصد از جمله مهم ترین برنامه های امسال است.

به گزارش نای قلم، حميد كاظمي كيا در جمع كاركنان شركت توزیع برق استان با اشاره به اعلام سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري و مسئوليت خطير همه آحاد جامعه و به ویژه مسئولان در تحقق اهداف اين سند مهم اقتصادي اظهار کرد همه ما در ارتباط با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي مسئول بوده و اجراي آن را براي خود يك تكليف مي دانيم .

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با تلاش جمعي همكاران اتفاق خوبي در شركت رخ داد و آن كاهش تلفات بود كه از ۱۶.۸درصد به ۱۱.۸ درصد رسيد و كاهش پنج درصد تلفات و همچنين كاهش پيك بار به ۱۴۵ مگاوات به نوبه خود كار بسيار بزرگ و عظيم به شمار مي آيد كه توسط مديريت مصرف شركت به انجام رسيد .

كاظمي كيا برنامه ريزي براي پيك سايي تابستان امسال، كاهش تلفات، كاهش خاموشي ها، هوشمند سازي شبكه ها و هر اقدامي كه منجر به ارتقا و بهبود كيفيت در امر خدمات رساني به مردم شود را گامي در راستای حركت در مسير اقتصاد مقاومتي و اهداف آن عنوان كرد و افزود: از منظر شركت ما اقتصاد مقاومتي اينكه ما سند چشم انداز را كه نقشه راه، ماموريت ها و اهداف آن تدوين و ترسيم شده است با همه توان جهت پياده سازي آن تلاش کنیم .

وي يادآور شد در سال گذشته از جمله توفيقات ما اين بوده كه توانستيم سند چشم انداز دقيقي با افق ۱۴۰۰ را ترسيم و تدوين کنیم و امروز براي همه ما تكليف است كه در راستای پياده سازي و عملياتي کردن اين سند بكوشيم.

كاظمي كيا تاکید کرد: تمام نكات در سند چشم انداز ذكر شده است و معاونان، مديران و همكاران بايد وضعيت، برنامه ريزي و نگاه خود را نسبت به سند تنظيم کنند.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان از همه معاونان و مديران خواست اجرايي کردن سند چشم انداز را درسرلوحه برنامه كاري خود قرار دهند تا با اجراي اين سند گام مهمي براي خدمت بي منت توام با كيفيت برداشته شود.

کاظمي كيا اضافه كرد: سال ۹۴ براي شركت ما توام با موفقيت و تلخكامي بوده كه مهمترين موفقيت ما در سال گذشته تبديل وضعيت بيش از ۳۰۰ نفر از همكارانمان در سطح شركت است كه اين امر موجب تامين امنيت شغلي و آرامش نسبي براي خانواده هايشان شد و جا دارد از معاونت منابع انساني شركت و سایر همكاران كه با تحمل زحمات زياد توانستند اين كار بزرگ را به سرانجام رسانند تشكر و قدرداني کنم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا