اخبار
کد خبر : 1969 ۱۳۹۵/۰۱/۱۵   

نتایج اقدامات مثبت احیای دریاچه ارومیه تشریح شود

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غریی گفت: فرمانداران نتایج مثبت اقدامات دولت درامر احیای دریاچه ارومیه را به مردم تشریح کنند.

به گزارش نای قلم، تقی کهوریان در نشست فرهنگی و اجتماعی فرمانداران حوضه آبریز دریاچه ارومیه با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجرایی طرح ملّی نجات دریاچه ارومیه در استان اظهار کرد: آگاه سازی افکار عمومی و قشرهای مختلف جامعه به ویژه بهره برداران و جوامع روستایی از تبعات خشکی دریاچه و نتایج مثبت طرح های درحال اجرا از اولویت های برنامه های فرهنگی است که فرمانداران باید در نشست ها و دیدارهای عمومی آنها را به مردم تشریح کنند.

وی افزود: آگاهی مردم از نتایج اقدامات دولت در احیای دریاچه ارومیه همراهی و مشارکت آنان را در اجرای پروژه ها منجر می شود که این را می توان در دیدارها و اظهارات مردمی و افزایش میزان همکاری آنان با برنامه های در دست اجرا به دست آورد.

کهوریان تصریح کرد: استانداری و فرمانداری ها به عنوان دستگاه های حاکمیتی مسئولیت نظارت دقیق بر دستگاه های اجرایی در انجام تعهداتشان در قالب طرح های احیای دریاچه دارند و باید ضمن نظارت بر اجرای طرح های اثربخش در احیای دریاچه ارومیه نتایج اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر پایش و ارزیابی کنند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با محدودیت های اعتباری که دولت مواجه است باید در گزینش طرح ها و اولویت بندی آن با دقت و حساسیت بیشتری برخورد شود به گونه ای که کارهای با اثربخشی بیشتر در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا