اخبار
کد خبر : 1964 ۱۳۹۵/۰۱/۱۴   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

اعتراض تراکتورسازی مورد قبول واقع نشد

اعتراض باشگاه تراکتورسازی به میزبانی تیم پاختاکور ازبکستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد قبول واقع نشد.

در دور سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز 25 اسفند در تاشکند مهمان پاختاکور ازبکستان بود که این بازی با یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

در سایت فدراسیون فوتبال کشور در مورد آخرین تصمیمیات گرفته شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: اعتراض تراکتورسازی تبریز نسبت به ترتیبات انجام شده در رابطه با اسکان و روادید برای دیدار مقابل پاختاکور در روز 15 مارس 2016 (25 اسفند 94) در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا رد شده است.

تیم تراکتورسازی در حالی این هفته در بازی برگشت میزبان تیم پاختاکور است که در پایان دور سوم با کسب 6 امتیاز در صدر گروه قرار دارد.

ناکامی ملی پوشان در کسب سهمیه المپیک ناشی از بی پولی فدراسیون است

مربی بوکس ارومیه ای گفت: ناکامی و عملکرد ضعیف ملی پوشان کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک چین ناشی از بی پولی فدراسیون و اعزام نکردن ورزشکاران به اردوها، مسابقات بین المللی و تورنمنت های خارجی است.

طاهر جباری در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ملی بوکس ایران طی شش ماه گذشته به جز اردوی مشترک چین هیچ گونه تمرین و اردوی خارجی پرفشار نداشته است در حالی که تمامی تیم های صاحب نام بوکس جهان برای کسب سهمیه و مدال المپیک از یک سال قبل سرمایه گذاری های کلان و اردوهای فراوانی برای ورزشکاران خود در میادین بزرگ بین المللی و جهانی فراهم کرده اند.

این مربی ارومیه ای اظهار کرد: برگزاری اردوهای مشترک یک ماهه با تیم های صاحب سبک جهان از جمله برنامه ریزی های رقیبان ماست در حالی که بوکسورهای ایران از این امکانات بی بهره هستند.

جباری گفت: تیم ملی بوکس ایران طی دو ماه اخیر چهار سفر خارجی شامل تورنمنت مجارستان، تورنمنت تایلند، اردوی مشترک و تورنمنت ایتالیا را به علت نبود بودجه و کمبود امکانات مالی از دست داده است که این امر موجب افت فنی ورزشکاران و کم تجربگی آنها در میادین مهم بین المللی می شود.

وی گفت: تیم ملی ایران اواخر اسفند ماه برای برگزاری اردوی مشترک عازم اوکراین شد و با یک تیم دسته پنجمی به رقابت پرداخت و به علت جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی تمرینات بسیار کم فشار و معمولی در این کشور انجام داد.

جباری با اشاره به اینکه 60 درصد ورزشکاران تیم ملی ایران جوان و کم تجربه هستند، ادامه داد: بوکسورهای ملی پوش ایران علاوه بر بحث فنی از نظر مالی نیز در مضیقه هستند و حمایت خوبی از سوی مسئولان نمی شوند و این امر انگیزه بازیکنان را تا حد زیادی کاهش می دهد.

وی ادامه داد: بوکسورهای کم تجربه و جوان ایرانی طی چند روز گذشته در مسابقات انتخابی المپیک چین مقابل حریفانی به میدان رفتند که حداقل 50 مبارزه بین المللی و خارجی در کارنامه دارند در حالی که این بستر برای ورزشکاران ما به هیچ وجه فراهم نیست.

جباری در خصوص مبارزه عصر امروز شنبه 14 فروردین مجید سپهوند برای رسیدن به سهمیه المپیک در مقابل حسین ایشایش از اردن گفت: سپهوند برای حضور در دیدار رده بندی باید از سوی کمیته پزشکی مسابقات به علت آسیب دیدگی و پارگی ابرو مجوز بگیرد و مطمئن هستم توانایی پیروزی در این دیدار و کسب مقام سومی و سهمیه المپیک را دارد.

وی ادامه داد: هادی ماکویی بوکسور ملی پوش ارومیه ای نیز به علت مصدومیت نتوانست به چین سفر کند ولی امید می رود با درخشش در اردوهای تیم ملی جواز حضور در مسابقات انتخابی جهانی و المپیک را که خرداد ماه امسال در کشور جمهوری آذربایجان برگزار می شود، به دست آورد.

حضور عاقل حبیبیان در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بندر لنگه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نقده از حضور عاقل حبیبیان قایقران ملی پوش این شهرستان در اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بزرگسالان ایران در بندر لنگه خبر داد.

نوروز علیمردان در مصاحبه با ایرنا گفت: این اردو پانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان بزرگسالان محسوب می شود که از ششم فروردین ماه در بندرلنگه آغاز شده است.

وی افزود: این مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان آخرین مرحله تمرینی پیش از مسابقات انتخابی المپیک به شمار می رود.

علیمردان اضافه کرد: این تیم پس از بازگشت از اردوی برون مرزی اسپانیا، دور پایانی تمرینات خود را پیش از اعزام به مسابقات در بندر لنگه انجام می دهد.

وی بیان کرد: در این مرحله از اردو سه پاروزن حضور دارند که شامل عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، حامد خدری از بوشهر و سیاوش سعیدی از تهران هستند.

علیمردان گفت: محمدعلی قرائت سرمربی تیم ملی روئینگ مردان هدایت تیم را بر عهده دارد و قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و سیدمحمود بحرینی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارند.

عاقل حبیبیان قایقران نقده ای تیم ملی روئینگ کشورمان عناوین مختلفی از جمله قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا