اخبار
کد خبر : 1957 ۱۳۹۵/۰۱/۱۴   

457 ماموریت تصادفی توسط اورژانس استان انجام شد

فردا آخرین روز طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی است، این طرح از 26 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

در طرح نوروزی امسال 69 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی فعالیت می کنند که از این تعداد 40 پایگاه جاده ای بوده و 29 پایگاه در داخل شهرها به خدمت رسانی می پردازند.

در اجرای این طرح ضمن اینکه475  نفر در پایگاه های اورژانس سراسر آذربایجان غربی حضور دارند، سه ایستگاه سلامت برپا شده و 110  دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در این ایام به کار گیری شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گزارش داد: در مدت اجرای طرح نوروزی توسط اورژانس استان 457 ماموریت تصادفی انجام شده است.

باقر بهرامی اظهار کرد: از این تعداد 259 ماموریت به تصادف های شهری و 198 مورد به تصادف های جاده ای اختصاص داشته است.

وی اضافه کرد: با انجام این تعداد ماموریت، 448 نفر از شهروندان استان و مسافران نوروزی با خودروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده و 385 نفر از آنها بستری شدند.

بهرامی اظهار کرد: 61 نفر از این افراد نیز در مراکز درمانی آذربایجان غربی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به انجام یک هزار و 762 ماموریت توسط اورژانس در مدت اجرای طرح نوروزی در استان ادامه داد: حدود 26 درصد این ماموریت ها، تصادفی بود که این روند از ابتدای اجرای طرح نوروزی همچنان پابرجاست.

بهرامی همچنین از مراجعه 109 هزار نفر از ابتدای طرح نوروزی امسال به مراکز اورژانس بیمارستان های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد 94 هزار نفر سرپایی مداوا شده اند و پزشکان 15 هزار نفر را بستری کرده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا