اخبار
کد خبر : 1954 ۱۳۹۵/۰۱/۱۳   

توزیع 50 هزار عدد کیسه زباله در 9 خروجی شهر

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  گفت: 50 هزار عدد کیسه  زباله  امروز در 9 خروجی شهر با شعار «بیایید سال جدید را باحفظ طراوت و پاکیزگی محیط زیست آغاز کنیم» توزیع می شود.

به گزارش نای قلم، عزیز قال، در گفت و گویی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و مدیریت پسماند ها و همچنین حفظ و پاکیزگی محیط زیست و طبیعت، مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان فهیم ارومیه را در این زمینه خواستار شد.

 وی در ادامه با بیان اینکه پرسنل سازمان مدیریت پسماند از اولین ساعات صبح امروز در 9 جایگاه خروجی شهر اقدام به توزیع  کیسه های زباله به شهروندان  می کنند، گفت: شهروندان می توانند به هنگام مراجعه به شهر و به منظور حفظ و پاگیزگی محیط زیست، کیسه های پر شده در روز طبیعت را در مخازنی که به همین منظور در مسیر های برگشتی به شهر تعبیه گردیده، تخلیه نمایند.

مدیر عامل سازمان  مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به محل ایستگاه های توزیع کیسه زباله در خروجی های 9 گانه شهر ارومیه، اظهار کرد:  ابتدای جاده سلماس  بعد از سه راه  ناحیه،  ابتدای جاده بند  نرسیده به ورودی گلشهر2 ، ابتدای جاده شهید کلانتری،  ابتدای جاده چی چست،  ابتدای جاده حیدرلو  انتهای بلوار رودکی،  ابتدای جاده انهر  بعد از 32 متری دوم ، ابتدای جاده مهاباد  روبروی پلیس راه استان،  ابتدای جاده سرو جلوی دانشگاه طباطبائی و ابتدای جاده بالانج ( انتهای بلوار ساوالان ) بالاتراز جایگاه بنزین از ایستگاه های توزیع کیسه زباله است.

وی خاطرنشان کرد:  شهروندان می توانند با تحویل کیسه زباله و ملاحظه  سوال مسابقه طرح شده بر روی کیسه و ارسال شماره گزینه صحیح به سامانه پیامک 300073418  از جوایز نقدی  این طرح برخودارشوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا