اخبار
کد خبر : 1950 ۱۳۹۵/۰۱/۱۲   

محدودیت های ترافیکی ارومیه در روز طبیعت اعلام شد

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی محدودیت های ترافیکی در روز سیزدهم فروردین ماه (روز طبیعت) در ارومیه را اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور رفاه حال همشریان و مسافران نوروزی در محور ارومیه اشنویه تردد وسائط نقلیه از ساعت 8.30 تا 12 ظهر از ارومیه به سمت دره شهدا و از ساعت 17.30 الی 20.30 از دره شهدا به سمت ارومیه به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در محور بند تردد وسائط نقلیه از ساعت 19 تا پایان ترافیک از تقاطع سد شهرچایی به سمت ارومیه یک طرفه است، افزود: در محور خطایلو نیز تردد وسائط از ساعت 17.30 تا 20.30 از تقاطع خطایلو به سمت ارومیه تا ورودی آبشناسان یک طرفه اعلام می شود.

فرمانی تصریح کرد: در محور انهر تردد وسائط از ساعت 8.30 تا 12 از ارومیه محور انهر تا تقاطع 14 شهید و از ساعت 17 تا 20 از تقاطع 14 شهید محور انهر به سمت ارومیه یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین تردد اتوبوس، کامیون، تریلی و موتورسیکلت در محورهای بند، اشنویه و انهر را از ساعت 8.30 تا 20.30 ممنوع اعلام کرد.

 فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی تاکید کرد: براساس آیین نامه راهنمایی و رانندگی، فرمان پلیس مقدم بر تمام تابلوها و علائم است و اگر چنانچه راننده ای به علت عدم رعایت محودیت های اعمال شده و تردد در خلاف جریان ترافیک منجر به تصادف شود به عنوان مقصر در حادثه مسئولیت جبران خسارت وارده را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا