اخبار
کد خبر : 1945 ۱۳۹۵/۰۱/۱۱   

استاندار آذربایجان غربی روز زن و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام هایی ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و را گرامی داشت و به ملت شریف ایران و به خصوص مردم استان تبریک گفت.

به گزارش نای قلم در متن پیام تبریکی که از سوی قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی صادر شده است؛ آمده است:

یوم الله 12 فروردین، جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و فریاد بلند و پرطنین ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی است که با خلق حماسه ای جاودان حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا نموده و این روز را به عنوان برگی زرین در تارک افتخارات این سرزمین به ثبت رسانیده اند.

در این پیام آمده است: این روز تاریخی که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما نامیدند، روز به ثمر نشستن درخت انقلابی است که خون هزاران شهید پاک برپای آن تا همیشه تاریخ جریان دارد.

استاندار آذربایجان غربی در پیام خود عنوان کرده است: اینجانب ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی به عموم هم استانی های عزیز، مجد و عظمت ملت شریف ایران را در پرتو عمل به فرامین دین مبین اسلام و رهنمودهای سال جاری مقام معظم رهبری و مدیریت خردمندانه ریاست محترم جمهوری و در سایه وفاق و اتحاد بیش از پیش امت اسلامی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

همچنین در متن پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و فرا رسیدن روز مادر آمده است: زنان ایران اسلامی با الهام از آموزه های ناب دینی و اسلامی و با درک و شناخت سیره و مکتب فاطمی توانستند پا به پای مردان در بنیان نهادن پایه های تمدن بزرگ اسلامی پیشقدم شوند و با بازتعریف عزت، هویت، نجابت و کرامت اسلامی، نام و آوازه زن مسلمان ایرانی را در عالم جاویدان سازند.

سعادت در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم، همتای مولود کعبه، اوّل آمرِ به معروف در راه ولایت و مهاجر و مجاهد فی سبیل الله، حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، این روز مبارک را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی بانوان ایران اسلامی علی الخصوص بانوان استان آذربایجان غربی طول عمر با عزت و توفیق روزافزون را آرزومندم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا