اخبار
کد خبر : 1941 ۱۳۹۵/۰۱/۱۱   

تصادفات در آذربایجان غربی 11 درصد کاهش یافت

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: میزان تصادفات در نوروز امسال در آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار کرد: تاکنون 244 مورد تصادف در استان روی داده است که در سال گذشته 274 مورد بود.

وی افزود:  تلفات سوانح رانندگی در جاده های استان در زمان اجرای طرح نوروزی امسال 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است.

به گفته فرمانی در طرح نوروزی سال گذشته تا پایان روز دهم فروردین ماه 20 نفر از هموطنان در جاده های آذربایجان غربی جان خود را از دست داده بودند که این تعداد، امسال به 13 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در تعداد تصادف های فوتی نیز امسال با کاهش 29 درصدی مواجه بوده ایم و 14 تصادف فوتی طرح نوروزی پارسال به 10 تصادف فوتی در طرح نوروزی امسال رسیده است.

فرمانی همچنین از کاهش 10 درصدی تصادف های جرحی جاده ای در طرح نوروزی امسال در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: با وجود این کاهش، تعداد مجروحان این تصادف ها امسال از 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته برخوردار است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: در طرح نوروزی پارسال تا پایان دهم فروردین ماه 311 نفر در جاده ها مجروح شده بودند ولی امسال 342 نفر در جاده های مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا