اخبار
کد خبر : 1938 ۱۳۹۵/۰۱/۱۱   

پست "ایمنی و سلامت" میزبان جشن هفت زوج هلالی

مراسم ویژه ای با شرکت هفت زوج جوان هلالی به مناسبت میلاد مسعود فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن در پست ایمنی و سلامت پارک الرباغی شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، صبح امروز به مناسبت میلاد مسعود فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن، مراسم ویژه ای با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان و اعضای جوان و امدادگر جمعیت هلال احمر و شرکت هفت زوج جوان هلالی که به تازگی خطبه عقد آنها جاری شده است، در پست "ایمنی و سلامت" مستقر در پارک "الرباغی"شهرستان ارومیه برگزار شد.

این مراسم گرم و صمیمی به همت جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه برگزار شد و طی آن هفت زوج عروس و داماد تازه عقد کرده عضو هلال احمر با حضور در پست "ایمنی و سلامت" تعلق خاطر خود به این جمعیت مردمی را یادآور شدند و خاطرات طرح های نوروزی سال های قبل را دوباره مرور کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زوج های جوان هلال احمر در ایام نوروز به تاسی از صفات گذشت و ایثار بانوی دو عالم، شیرین ترین لحظات عید خود را با لذت کمک و راهنمایی به مهمانان و مراجعین نوروز تعویض کردند.

عباس سید زکریائی با آرزوی خوشبختی برای این زوج های جوان، حاضران و به ویژه عروس و داماد هایی را که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، به مطالعه ی سیره ی آن بانوی گرانقدر اسلام و آموزه های صبر و ایثار ایشان تشویق کرد و افزود: امروز افتخار ما این است که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می شوند که مومن، پایبند به اصول و ارزش ها و از همه مهم تر باگذشت، ایثارگر، کم توقع و دارای روحیه انسان دوستی و مهروزی هستند و این افراد مادران، پدران و البته معلمانی خواهند شد که نسل های آینده را تربیت می کنند.

گفتنی است با اهدای جوایز و لوایحی از تلاش ها و زحمات چندین ساله این زوج های جوان در خدمت به هم نوعانشان تقدر و تشکر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا