اخبار
کد خبر : 1937 ۱۳۹۵/۰۱/۱۰   

اقتصاد را باید به سوی استقلال افزون تر هدایت کنیم

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: اقتصاد را باید با لبیک به پیام مقام معظم رهبری به سوی استقلال افزون تر هدایت کنیم.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور در نشست مشترک مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با  نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تاکید مجدد بر توانمندسازی داخلی به منظور مصون ماندن و کاهش آسیب پذیری از تحریم ها و تحولات منفی اقتصاد جهانی، مسیر و چشم انداز اصلی تقویت تولید داخلی، مهار تورم و رکود و افزایش اشتغال پایدار را به دست اندرکاران امر نشان دادند و برماست که با لبیک به این پیام مهم، اقتصاد کشور را بسوی استقلال افزون تر هدایت کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تاکید و تمرکز بر اقدام و عمل مناسب در چارچوب اقتصاد مقاومتی سعی در نشان دادن راهکارهایی چون تمرکز بر فعالیت های اقتصادی اولویت دار و مزیت دار، زنده کردن تولید داخلی و کاهش واردات، کاهش هدررفت منابع داخلی، توجه به فعالیتهای دانش بنیان، احیای سرمایه گذاری های راکد در حوزه های اقتصادی، انتقال فناوری مدرن به کشور، مبارزه با فساد و ویژه خواری و ارتقای بهره وری و نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچک، برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی با تکیه بر توانمندی های داخلی دارند.

مدیرکل آموزش پرورش استان نیز با تبریک سال نو با اشاره به تعدد کارکنان دستگاه متبوع خویش و حجم بودجه مصوب به مشکلات معیشتی معلمان، به ویژه فرهنگیان حق التدریس اشاره کرد و خواستار همدلی بیشتر مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل برای حل مسائل فرهنگیان شد.

در این دیدار سیدفریدون مصطفوی ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان این اداره کل، به ویژه کارکنان خزانه معین استان، با اهدای لوح از آنان تشکر کرد.

لازم به ذکر است کارکنان خزانه معین استان در روزهای تعطیل پایانی سال گذشته به صورت شبانه روزی، تمام تلاش خود را  در راستای انجام تعهدات دولت به دستگاه های اجرایی استان معطوف کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا