اخبار
کد خبر : 1932 ۱۳۹۵/۰۱/۱۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقیف خودروی ال 90 با 48 میلیون ریال خلافی در ارومیه

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی از توقیف خودروی ال 90 با 48 میلیون ریال خلافی در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفت و گویی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان "ارومیه " حین گشت زنی یک دستگاه خودروی " ال 90 " را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که راننده به دلیل تخلفات متعدد، مبلغ 48 میلیون ریال جریمه شده که پرداخت نکرده است؛ با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سعیدی گفت: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

وی هدف پلیس راهنمایی و رانندگی را ارتقا ایمنی و فرهنگ ترافیک دانست و افزود: امیدواریم این توقیف‌ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی آذربایجان غربی خواستار توجه رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.

تصادف در محور بوکان - میاندوآب؛ سه کشته و دو مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برخورد خودروهای پژو روآ ، پژو پارس و کامیون ایویکو در محور بوکان - میاندوآب سه کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

 سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار داشت: شب گذشته ماموران پلیس راه شهرستان بوکان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک فقره تصادف در محور بوکان – میاندوآب مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود : در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین سه دستگاه خودروی پژو روآ ، پژو پارس و کامیون ایویکو رخ داده است.

وی در ادامه تصریح کرد : در این حادثه، راننده و دو سرنشین خودروی پژو روآ در دم فوت و دو نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس مجروح شده بودند که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو روآ اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا