اخبار
کد خبر : 1921 ۱۳۹۵/۰۱/۰۹   

آبداران تکمیل کننده چرخه آبرسانی به روستا هستند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: آبداران تکمیل کننده پیکره شرکت وچرخه آبرسانی به روستاها هستند.

به گزارش نای قلم، کاظم محمدی اقدم درنخستین گردهمایی آبداران استان با اشاره به نقش مهم آبداران در روستاها اظهارداشت: پیام ومفاهیم عملکرد شرکت توسط آبداران به روستائیان منتقل می شود و به این جهت وظیفه و نقش این قشر مهم و ستودنی است.

وی، رساندن آب سالم باکیفیت و کمیت مناسب را اصلی ترین هدف و دغدغه مسئولان شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد و افزود:  یکی از اصلی ترین وظایف پیمانکاران و آبداران تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها است که بر این اساس باید در فرایند کارها بر رعایت موارد بهداشتی توجه جدی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به انجام پیمایش مسیرهای انتقال آب، جلوگیری ازدخل و تصرف در مسیرانتقال، حفاظت ازمسیرانتقال آب، نظارت و بازرسی از روند پاکیزگی موتورخانه ها، مراقبت ازاموال، قرائت صحیح کنتور، همکاری باروحانیون و دهیاری ها را از جمله مهمترین وظایف پیمانکاران وآبداران برشمرد.

محمدی اقدم با بیان اینکه برای سهولت انجام امورات مشترکان سامانه 1523 در شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی راه اندازی شده است، اظهار داشت: مشترکان آب درروستاهای استان در صورت وقوع اتفاق در شبکه های آبرسانی و پرداخت قبوض آب بها می توانند با تماس با سامانه خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا