اخبار
کد خبر : 1913 ۱۳۹۵/۰۱/۰۸   

آمادگی آذربایجان غربی برای ارسال گوشت به استان های همجوار

جانشین دبیر ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی از آمادگی ارسال مازاد مصرف گوشت استان به استان های همجوار خبر داد.

به گزارش نای قلم، کامیار داهیم در گفت و گویی اظهار کرد: به لحاظ ورود میهمانان نوروزی و افزایش تقاضای گوشت مرغ توزیع مرغ در ایام تعطیلات در دو نوبت صبح و عصر از طریق شرکت پشتیبانی امو دام استان و فروشگاه های مجاز به قیمت مصوب توزیع شده است که در صورت نیاز استان های همجوار، آمادگی ارسال مازاد مصرف استان به استان های همجوار هم برنامه ریزی شده است .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایان سال 94 در جهت تأمین و ذخیره سازی اقلام مورد نیاز شب عید استان خصوصاً میوه و مواد پروتئینی و همچنین توزیع به موقع این اقلام در ایام تعطیلات نوروز را مهمترین عامل ثبات قیمت ها وآرامش بازار استان عنوان کرد .

مدیر کل دامپزشکی استان افزود: باتوجه به تمهیدات انجام شده در ماه های گذشته بیش از 2هزار تن پرتقال سورت شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب از استان های شمالی و هفت هزار تن سیب در استان خریداری و ذخیره شده که به قیمت1800تومان در قالب طرح تنظیم بازار در سراسر استان توزیع می شود .

داهیم افزود: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان مقادیر کافی از گوشت مرغ و قرمز منجمد چندین برابر نیاز استان تأمین و در سردخانه های شرکت پشتیبانی اموردام ذخیره سازی شده است که تاکنون 400 تن گوشت مرغ منجمد و 25 تن گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب توزیع شده که توزیع این اقلام تا 16 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت .

وی افزود: 200 اکیپ بازرسی و نظارت بر توزیع و قیمت های بازار در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز نوروزی بازرسی و تخلفات مورد رسیدگی قرار می گیرند.

جانشین دبیر ستاد تنظیم بازار استان از مردم استان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه مردمی 124 گزارش تا در اسرع وقت پیگیری و اقدام لازم انجام گردد.

وی همچنین اظهار کرد: کلیه فروشگاه های مواد پروتئینی استان اعم از خرده یا عمده فروشی و حتی مردم همه می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی اموردام استان واقع در کیلومتر 3 جاده سلماس ساختمان شماره 2 جهاد کشاورزی استان هر میزان از نیاز مرغ منجمد خود را به قیمت چهار هزار و 500 تومان و گوشت قرمز منجمد را به قیمت 18 هزار و پانصد ریال خریداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا