اخبار
کد خبر : 191 ۱۳۹۴/۰۴/۱۶   

بديهي ترين اصول شهروندي رعايت مسائل ترافيكي است

فرماندار اروميه گفت: بديهي ترين اصول شهروندي رعايت مسائل ترافيكي توسط شهروندان است.

به گزارش ناي قلم، عباس حسن خاني ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه راهنمايي و رانندگي شهر سرو اظهار كرد: آموزش و رعايت اصول ترافيك در خانواده ها و مدارس ضروري است و در اين راستا و براي رعايت قوانين بايد اقدامات فرهنگي لازم صورت پذيرد.

وي با بيان اينكه فرهنگ ترافیک یکی از اصلی‌ترین رفتارهای اجتماعیست که نشانه شخصیت و تربیت عالی خانوادگی است، افزود: رعایت قوانین و مقررات، رعایت حقوق شهروندان، نظارت و کنترل وسیله نقلیه سه محور اصلی در فرهنگسازی است.

حسن‌خاني با اشاره به توجه دولت به افق‌هاي دور در مقوله پيشرفت كشور، تصريح كرد: بايد مسئولان شهر سرو و بخش صوماي برادوست براي پيشرفت منطقه تلاش كنند و هرگز نبايد به آنچه امروز به آن رسيده ايم، قانع شد.

بخشدار صوماي برادوست نيز در اين مراسم اظهار داشت: دولت تدبير و اميد در سراسر كشور در تلاش است كه شرايط لازم براي ارائه خدمات به شهروندان ايراني را فراهم نمايد كه اميدواريم ما هم در اين راستا در بخش صوماي برادوست موفق باشيم.

سليمان نريماني افزود: تيم هسته اي ايران نيز امروز با حمايت هاي مقام معظم رهبري، دولت و مردم عزتمند ايران، با 6 كشور بزرگ دنيا در حال مذاكره است كه اميدواريم توافق شايسته و ثمرات آن را هرچه زودتر شاهد باشيم.

در ادامه اين مراسم سرهنگ علي سعيدي رئيس راهنمايي و رانندگي آذربايجان غربي نيز با اشاره به ترانزيتي بودن شهر سرو، گفت: شعبه راهنمايي و رانندگي شهر سرو در راستاي تامين خدمات شايسته براي مردم منطقه و ساماندهي امور پليس راهور راه اندازي مي شود كه اميدواريم در جلب رضايت شهروندان و اجراي قانون به نتايج مثبتي برسيم.

در پايان مراسم، سروان سجاد مهدي زاده به عنوان رئيس پليس راهور شهر سرو معرفي و شعبه راهنمايي و رانندگي اين منطقه افتتاح شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا