Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1904 ۱۳۹۵/۰۱/۰۷   

تلفات حوادث جاده ای در آذربایجان غربی 43 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 43 درصدی تلفات حوادث جاده ای و کاهش 34 درصدی موارد وقوع سرقت در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی روز جمعه در بازدید از واحدهای انتظامی طرح نوروزی شهرستان چالدران اظهار کرد: امسال با اجرای طرح نوروزی به همت نیروی انتظامی و با همکاری خوب مردم و اداره کل راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر و دیگر سازمان ها و ارگان های دولتی در جهت کنترل ترافیک برون شهری و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی استان این توفیقات کسب شده است.

وی افزود: امسال پلیس استان آذربایجان غربی در راستای ایجاد آرامش و آسایش هم استانی های خود که اغلب آن ها در مسافرت بوده و منازل آنها خالی شده است و نیز ایجاد امنیت برای مسافرانی که از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور به این استان مسافرت کرده اند، طرح هایی اجرا شده و در طول چند روز گذشته نتایج آن آشکار شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از حضور فعال پلیس راه استان در جاده های مواصلاتی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با مشارکت خوب مردم و اداره کل راه و شهرسازی، اورژانس، جمعیت هلال احمر میزان تصادفات به طور چشمگیری کاهش یافته است که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: با آن دسته از رانندگانی که موارد ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را به هر دلیلی رعایت نمی کنند، برخورد می شود.

اصلانی اغلب تصادفات جاده ای روی داده در استان را عدم رعایت فاصله خودروها از همدیگر اعلام کرد و از رانندگان خواست در صورت خسته بودن از رانندگی خودداری کرده و در محل هائی که فرمانداران برای بیتونه و استراحت گردشگران در نظر گرفته اند، استراحت کنند تا به سلامت سفر نوروزی خود را با خاطره خوش به پایان برسانند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا