اخبار
کد خبر : 1903 ۱۳۹۵/۰۱/۰۶   

عضویت بازرس دبیرکل هلال احمر کشور در کمپین «نه به تصادفات جاده ای آذربایجان غربی»

بازرس دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با امضای میثاق نامه کمپین نه به تصادفات جاده‌ای، حمایت خود را از این حرکت انسان دوستانه و خیرخواهانه اعلام کرد و به عضویت این کمپین در آذربایجان غربی در آمد.

به گزارش ناي قلم، علی عسگری امروز از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) آذربایجان غربی با مشاور رئیس سازمان امداد و نجات کشور و مسئول بخش عملیات طرح‌های نوروزی این سازمان به صورت تصویری گفت و گوی زنده انجام داد.

در این گفت و گوی تصویری مسائل مختلف مرتبط با طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و آمادگی نیروهای عملیاتی و خدمات رسان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در ادامه بازدید خود از ستاد مرکزی طرح‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی دیدن کرد.

وی در ادامه حضور خود در آذربایجان غربی از شعب جمعیت هلال احمر استان، پایگاه های امداد و نجات و پست‌های ایمنی و سلامت شهرستان‌های مختلف بازدید می‌کند.

بازدید رئیس هیئت بازرسی وزارت کشور از طرح‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی

همچنين رئیس هیئت بازرسی وزارت کشور و بازرس ویژه دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بازرسی کردند.

محمدرضا حبیب زاده ضمن بازدید از پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان ارومیه، با خدمات مختلفی که به مهمانان ارائه می‌شود آشنا شد.

وی در ادامه از اکیپ سیار امداد و نجات بانوان هلال احمر (تیم توانا) آذربایجان غربی دیدن کرد و بانوان امدادگر این جمعیت توانایی‌های خود را در امر امدادرسانی و نجات مصدومان به نمایش گذاشتند.

حبیب زاده اعلام کرد: در بازدید از مراکز و سازمان‌های ارائه دهنده خدمات و تسهیلات در سفرهای نوروزی کشور خدمات ارائه شده و نحوه امدادرسانی به حوادث احتمالی در ایام تعطیلات نوروز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی عملکرد جوانان، امدادگران و داوطلبان فعال در طرح‌های نوروزی هلال احمر را خوب ارزیابی کرد.

وی از تلاش جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و از همت آن‌ها در ایجاد امینت خاطر در هم‌وطنان قدردانی کرد و گفت: فعالیت کسانی که در این ایام تعطیل نوروز به دور از خانواده و در هر شرایط آب و هوایی در حال خدمت به هم وطنان خود هستند، ارزشمند و ماندگار است.

همچنین علی عسگری بازرس ویژه دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور نیز با حضور در محل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نزدیک با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد طرح‌های نوروزی و کمیته های مختلف آن در این جمعیت که با عنوان طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در حال فعالیت هستند، دیدن کرد.

مرکز کنترل هماهنگی عملیات، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی و دبیرخانه طرح‌های نوروزی از بخش‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

عسگری در این بازدید با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده گفت: فعالیت هلال احمر این استان گسترده و متنوع است و نیروهای این جمعیت برای انجام عملیات‌های امدادی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی ارزیابی می‌شوند.

وی اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سطوح ستادی، مدیران ارشد و امدادگران و جوانان مستقر در پایگاه‌ها امداد و نجات و پست‌های ایمنی و سلامت با تجربه و تسلط خوبی به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 95 ادامه دارد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا