اخبار
کد خبر : 1902 ۱۳۹۵/۰۱/۰۶   

بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آذربایجان غربی در آماده باش هستند

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تمام بیمارستان های استان آماده ارائه خدمات به مراجعان در طرح امداد نوروزی هستند.

به گزارش نای قلم، علی شرق در گفت و گویی اظهار کرد: بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آذربایجان غربی با تمام امکانات برای نیازهای اورژانسی بیماران در کلیه سطوح و در تمام ساعات شبانه روز  خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: امسال در ایام تعطیلات سال نو برای ارائه بهترین خدمات درمانی و بهداشتی تمام بیمارستان‌های آذربایجان غربی در آماده باش نوروزی هستند.

به گفته شرق در تمام بیمارستان‌ها اورژانس‌های بیمارستانی با کادر مجرب در این ایام همانند روزهای عادی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات آزمایشگاهی و تصویربرداری در مراکز درمانی فعال هستند، اظهار کرد: همچنین در اکثر رشته‌های تخصصی، پزشکان متخصص به صورت آماده باش در بیمارستان‌ها حضور دارند و در صورت نیاز تمام اقدامات تشخیصی و درمانی را انجام می‌دهند.

شرق با بیان اینکه در ایام تعطیلات علاوه بر بیمارستان‌ها، تمام درمانگاه‌های شبانه روزی بخش خصوصی آذربایجان غربی نیز در سطح شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: برای رفاه حال مسافران نیز در شهرستان ارومیه آدرس و شماره‌های تماس تمام بیمارستان‌ها و مراکز تصویربرداری سطح شهر که در این ایام آماده ارائه خدمات هستند به صورت بنر در ورودی‌های شهر نصب شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا