اخبار
کد خبر : 1900 ۱۳۹۵/۰۱/۰۶   

پایین بودن درآمد سرانه مردم آذربایجان غربی غیرقابل قبول است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پایین بودن درآمد سرانه مردم با توجه به ظرفیت های مرزی و اقتصادی استان غیرقابل قبول است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: ضروری است در سال جدید مردم و مسئولان استان با تعامل و همکاری و با عمل انقلابی زمینه توسعه روزافزون استان را فراهم کنند چرا که استان ظرفیت بسیار بالایی دارد و متاسفانه مغفول مانده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید، با بیان اینکه استفاده از جنس ایرانی مصداق مهم اقتصاد مقاومتی است، افزود: عمل به توصیه های رهبری در سخنرانی آغاز سال جدید متضمن رونق تولید داخلی است، اینک لازم است که با تکیه بر تولید داخلی و استفاده نکردن از کالاهای خارجی چرخه‌های تولید کشور را با اراده قوی‌تری به حرکت در آورده و مردم و مسئولان هم گام با یکدیگر با ورود کالاهای قاچاق به کشور مقابله کنند.

قریشی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایش ابتدای سال خود در مشهد مقدس مسیر لازم و اموری که لازم است تک‌تک آحاد جامعه به آن عمل کنند را در قالب 10 پیشنهاد مطرح فرمودند که همه ما باید با اهتمام ویژه در راستای عملیاتی شدن این پیشنهادها تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: لازم است که مسئولان به ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه کرده و با دقت و تقویت آنان اقتصاد مقاومتی را به طور کامل ر ایران اسلامی عملی سازند.

وی همچنین بیان کرد: دشمن بودن آمریکا در برهه های مختلف با کشورمان و تداوم این امر موضوعی آشکار و عیان است.

قریشی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود، بر این امر نیز تاکید کردند که باید در این خصوص نیز همه ما توجه لازم را داشته باشیم و دشمنی تمام نشدنی استکبار جهانی و آمریکا را با ایران اسلامی هیچ گاه فراموش نکنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا