اخبار
کد خبر : 1894 ۱۳۹۵/۰۱/۰۵   

وقوع 52 درصد تصادف ها در محورهای اصلی آذربایجان غربی

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تاکنون 52 درصد تصادف ها در محورهای اصلی آذربایجان غربی روی داده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادف های نوروزی سهم محورهای فرعی 30 درصد و سهم محورهای روستایی 17 درصد است.

وی افزود: براساس بررسی هایی که در سطح کشور صورت گرفته است آذربایجان غربی جزو سه استان برتر در کاهش تلفات تصادف های نوروزی امسال به شمار می رود.

فرمانی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون بر اثر شش تصادف فوتی در این استان هفت نفر جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته تصادف های فوتی استان 46 درصد کاهش دارد.
وي به رانندگان توصيه كرد با رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي مناسب، پرهيز از هر گونه عجله و شتاب بي مورد رانندگي كرده و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني مجهز کنند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی مهمترين علل وقوع تصادفات را عدم توانائي رانندگان در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه دانست و به رانندگان توصيه كرد از ترمز ناگهاني در سطح جاده خودداري كرده و با رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي به هشدارهاي ماموران پليس راه مستقر در جاده هاي استان توجه كنند چرا كه توصيه هاي پليس ضامن سلامتي آنان خواهد بود.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: اميدواريم رانندگان وسايل نقليه امسال بيش از پيش نكات ايمني در رانندگي را رعايت كنند تا بتوانند لحظاتي به ياد ماندني را در کنار خانواده خود توام با سلامتي سپري کنند.

فرمانی افزود: مأموران پليس راه همچون سال هاي گذشته با تمام توان و با اجراي طرح هاي مختلف انضباط ترافيکي و با به کارگيري از تمام ظرفيت هاي موجود از قبيل پليس هاي محسوس و نامحسوس در راستای ايجاد امنيت ترافيکي و تسهيل در عبور و مرور در خدمت ميهمانان نوروزي و گردشگران است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا