اخبار
کد خبر : 1888 ۱۳۹۵/۰۱/۰۵   

17 گشت راهداري سيار وضعیت جاده هاي استان را رصد مي كنند

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: 17 گشت راهداري سيار به صورت شبانه روزي بر وضعيت جاده هاي استان رصد مي كنند.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر در گفت و گویی با تشريح برنامه ها و اقدامات طرح راهداري نوروزي اظهار كرد: امسال بارش بي سابقه برف سنگين و كولاك را در فصل زمستان در بيشتر جاده هاي استان شاهد بوديم و بازگشايي محورها با تلاش و همت گروه هاي راهداري در كمترين زمان ممكن انجام شد.

وی با اشاره به اينكه اجراي راهداري زمستاني در جاده هاي استان جلوه اي از قدرت و توانمندي بالاي راهداران بود، ادامه داد: طرح راهداري نوروزي در امتداد راهداري زمستاني از 25 اسفند ماه تا 16 فروردين ماه سال آينده در راستاي خدمات رساني شايسته به مسافران در راههاي ارتباطي اجرا مي شود.

نصر با اعلام اينكه 67 باب راهدارخانه ثابت و مركزي جهت اسكان ضروري و ارائه خدمات به مسافران آماده سازي شده است، افزود: 700 نفر پرسنل اين اداره كل متشكل از نيروهاي ستادي و راهداري در ايام تعطيلات نوروزي فعاليت مي كنند.

وي به استقرار 67 گروه راهداري در جاده هاي استان اشاره كرد و گفت: راهداران آذربايجان غربي با استفاده از 454 دستگاه ماشين آلات سنگين، نيمه سنگين و سبك اقدامات راهداري را اجرا كردند.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با بيان اينكه طرح نوروزي امداد فني رايگان از اقدامات اوليه اين اداره كل در ايام نوروزي اجرا مي شود، گفت: پيام هاي نوروزي توسط تابلوهايvmsدر محورهاي پرتردد استان نمايش عمومي داده مي شود.

نصر يادآور شد: كنترل و نظارت بر وضعيت جاده هاي آذربايجان غربي از سوي مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان با بهره گيري از 31 دستگاه دوربين هاي نظارتي انجام مي شود.

حذف 17 نقطه پرحادثه؛ حركت جهادي براي استانداردسازي جاده ها

مديركل راه وشهرسازي آذربايجان غربي با اعلام اينكه ايمن سازي جاده ها را تحت تاثير اعتبارات قرار نداده ايم، افزود: يك نقطه پرحادثه درمحدوده حوزهاي استحفاظي 17 شهرستان استان باهماهنگي پليس راه ونيروي انتظامي شناسايي شده بود كه گروه هاي راهداري از اوايل اسفندماه عمليات راهداري را با استفاده از امكانات و منابع داخلي ادارات آغازشده و تاپايان 25 اسفندماه سال گذشته به اتمام رسيد .

نصراز خط كشي 1300 كيلومترراه شرياني در استان خبر داد و افزود: عمليات اجرايي خط كشي روزانه 200 كيلومتر با اولويت ورودي و خروجي تمام شهرستان ها و نيز راه هاي اصلي و فرعي در روزهاي پاياني سال 94 اجرا شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا