Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1885 ۱۳۹۵/۰۱/۰۴   

سدهای شهرچای، مهاباد و حسنلو آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند

 همزمان با ایام تعطیلات نوروزی سدهای شهرچای، مهاباد و حسنلو در استان آذربایجان غربی آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش نای قلم، شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از هموطنان و مسافران نوروزی درخواست کرد از جلوه های زیبا و دیدنی سه سد شهرچای ارومیه و سد مهاباد در شهرستان مهاباد و سد حسنلو در شهرستان نقده بازدید و بهره مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است: "با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و با آرزوی سالی سرشار از مهر و دوستی برای تمامی هموطنان عزیز، به اطلاع می رساند همگام با آغاز بهار طبیعت شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی همچون سال های گذشته در ایام تعطیلات نوروزی آماده پذیرایی از بازدید کنندگان محترم به صورت گروهی و یا خانوادگی از سدهای شهرچای، مهاباد و حسنلو است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: " از کلیه علاقمندان دعوت می شود طی ایام نوروز از اول  تا 12 فروردین 1395  بین ساعات 9 صبح تا 19 عصر از این سدها بازدید کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از چشم انداز های طبیعی و زیبای آنها بهره مند شوند."

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا