Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1884 ۱۳۹۵/۰۱/۰۴   

ثبت 7 موقوفه جدید همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان وبقاع متبرکه شاخص استان، هفت موقوفه جدید در استان به ثبت رسید.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، در گفت و گویی از اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: همزمان با اجرای ویژه برنامه های تبلیغی و ترویجی فرهنگ وقف در قالب طرح آرامش بهاری، هفت موقوفه جدید به ثبت رسیده است.

 وی گفت: این موقوفات در شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، میاندوآب، نقده و شاهین دژ ثبت شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: موقوفات ثبت شده در نخستین روزهای سال 95 شامل آپارتمان مسکونی، پنج قطعه زمین و خودروی سمند است.

 جوانبخت گفت: موقوفه ارومیه زمینی به مساحت 60 مترمربع به ارزش یک میلیارد ریال  است که برای ساخت مسجد به ثبت رسید.

 وی افزود: اولین موقوفه سال جدید شهرستان خوی شش دانگ 300 متر مربع زمین با کاربری مسکونی است که در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع)وقف شده است.

 رئیس ستاد طرح آرامش بهاری در آذربایجان غربی گفت: سومین موقوفه جدید امسال یک باب آپارتمان مسکونی با زیربنای 80 مترمربع است که از سوی بانوی خیری در نقده وقف تبلیغ فرهنگ قرآن و کمک به مستمندان شهرستان نقده شده است.

 جوانبخت وقف یک خودروی سمند برای زیارتگاه حضرت عباس (ع) میاندوآب، دو قطعه زمین در شاهین دژ برای تعزیه داری حضرت زهرا (س) و یک قطعه زمین به متراژ 400 مترمبع جهت ساخت حسینیه در روستای باخ جاجیک سلماس را از دیگر موقوفات ثبت شده در چهار روز نخست سال 95 اعلام کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا