Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1883 ۱۳۹۵/۰۱/۰۴   

حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی در ایام تعطیلات ادامه دارد

پورفرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: حفاظت از منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور در گفت و گویی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، یگانه های ویژه ی منابع طبیعی در قالب 269 اکیپ و 638 نفر در حال آماده باش هستند و هر گونه تخریب و یا تصرف را به طور مستمر رصد می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز مانیتورینگ با کشیک های شبانه روزی فعال بوده و با استفاده از دوربین های حفاظتی، عرصه های ملی را رصد می کند.

ابراهیم پور اضافه کرد: مهمترین وظیفه ی یگان حفاظت در ایام تعطیلات حفاظت از اراضی ملی است که شهروندان استان نیز می توانند ما را در این امر با اطلاع رسانی به موقع یاری کنند، به این منظور تلفن 1504 یگان حفاظت به طور شبانه روزی فعال است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اضافه کرد: سامانه ی پیامکی این فرماندهی هم به طور مستمر آماده ی دریافت گزارشات مردمی است و شهروندان می توانند با شماره سامانه ی پیامکی این یگان به شماره ی 100000001504( ده میلیون پانزده صفر چهار) پیامک ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا