Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1864 ۱۳۹۵/۰۱/۰۲   

عملیات بیمه‌گری محصولات زراعی بهاره در آذربایجان‌غربی آغاز شد

دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از آغاز عملیات بیمه‌گری محصولات زراعی بهاره در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش ناي قلم، محمد احرامی در گفت و گويي اظهار كرد: برنامه‌ها و تعرفه‌های ابلاغی با استناد به اهداف و مأموریت‌های قانونی صندوق بیمه کشاورزی و گسترش پوشش‌های بیمه‌ای کارآمد در قبال عوامل خطر قهری و طبیعی محاسبه و تدوین شده است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان افزود: خوشبختانه در سال گذشته خدمات و تعرفه های بیمه ای نسبتاً به موقع ابلاغ شد، حداکثر تعهدات بیمه گر افزایش و حق بیمه کشاورزی نسبت به سال 93 کاهش و سهم دولت افزایش داشته است.

احرامی از زارعان استان خواست تا با مراجعه به دفا‌تر بیمه کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی با آگاهی از حق بیمه و شرایط تعهد بیمه‌گری، نسبت به پوشش بیمه‌ای محصول خود در مدت زمان مقرر اقدام کنند.  

دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه آغاز کشت محصولات زراعی بهاره در سال زراعی ۹۵-۹۴ عملیات بیمه‌گری این فصل نیز با ابلاغ و خدمات تعرفه های بیمه‌ای توسط صندوق بیمه کشاورزی از 20 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا